Ziņas vieglajā valodā 9. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. decembrī. 

Ziņas vieglajā valodā 9. decembrī
00:00 / 04:54
Lejuplādēt

Izskata iespēju atņemt tiesības par atļautā ātruma pārsniegšanu virs 30 kilometriem stundā   

Izskata iespēju atņemt tiesības par atļautā ātruma pārsniegšanu virs 30 kilometriem stundā. 

Šādus likuma grozījumus gatavo Iekšlietu ministrija kopā ar policiju. 

Tomēr sodi ir tikai viens no risinājumiem. 

Vēl ir vajadzīgi dati par ceļu satiksmes negadījumiem. 

Tie palīdzēs labāk saprast avāriju iemeslus un ļautu rast labākus risinājumus. 

Šādu datu vēl aizvien pietrūkst. 

Šogad salīdzinājumā ar pagājušo gadu ceļu satiksmes negadījumu skaits Latvijā ir nedaudz samazinājies.

Telekanāls “Doždj” neizslēdz iespēju atgriezties Latvijas apraidē

Latvijā strādājošais Krievijas neatkarīgais televīzijas kanāls "Doždj" patlaban novērš pieļautos pārkāpumus. 

Kanāla galvenais redaktors Tihons Dzjadko neizslēdz iespēju, ka „Doždj” atgriezīsies Latvijas apraidē. 

Mediju uzraugs televīzijas kanālam šonedēļ atņēma apraides atļauju. 

Lēmumu pamatoja ar draudiem valsts drošībai un sabiedriskajai kārtībai. 

Lai atgrieztos apraidē, mediju uzrauga lēmums ir jāapstrīd tiesā.

Krievijas opozīcijas aktīvistam Jašinam piespriests 8,5 gadu cietumsods

Krievijas opozīcijas politiķis Iļja Jašins
Krievijas opozīcijas politiķis Iļja Jašins

Maskavas tiesa piektdien piesprieda Krievijas varas kritiķim Iļjam Jašinam 8,5 gadus kolonijā. 

Viņu atzina par vainīgu viltus ziņu izplatīšanā par Krievijas karavīriem. 

Jašins arī četrus gadus nedrīkstēs administrēt interneta vietnes. 

39 gadus vecais Jašins ir Borisa Ņemcova un Alekseja Navaļnija līdzgaitnieks.

Ukrainai būs jāiegulda daudz darba savas teritorijas atmīnēšanai 

Ukrainas teritorijas atmīnēšanas darbi būs lielākie kopš Otrā pasaules kara. 

Tā norādījusi ASV valdība. 

Krievijas spēku noslēptās mīnas un sprāgstierīces apgrūtina normālas dzīves atjaunošanu. 

Tas attiecas uz atbrīvotajām Ukrainas teritorijām. 

Iebrucēju atstātās mīnas ir lielāks apdraudējums nekā Krievijas izšautās raķetes. 

Tā norādīja Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Latvijā strādā vairāk nekā 7300 Ukrainas pilsoņu

Šobrīd Latvijā strādā vairāk nekā 7300 Ukrainas pilsoņu. 

Visvairāk cilvēku strādā sabiedriskajā ēdināšanā. 

Šādi ir Valsts ieņēmumu dienesta dati. 

Ukrainas pilsoņi darbojas arī kā palīgstrādnieki, apkopēji, ceļu strādnieki, pavāri un pārdevēji. 

Daļa Ukrainas pilsoņu ir reģistrējušies kā saimnieciskās darbības veicēji jeb pašnodarbinātie. 

Visvairāk šādu cilvēku darbojas skaistumkopšanas jomā.

Sestdiena būs mākoņaina

Nakts uz sestdienu Latvijā paies bez ievērojamiem nokrišņiem. 

Daudzviet veidosies migla, kurā redzamība būs 200-500 metri, arī sarma. 

Sestdien būs mākoņaina diena, vietām skaidrosies. 

Jūras piekrastē snigs. 

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni. 

Vietām saglabāsies migla, kurā redzamība 500-1000 metri. 

Lēns vējš 1-5 metri sekundē. 

Gaisa temperatūra naktī uz sestdienu -10…-15 grādi, sestdienas dienā -4…-9 grādi, dienvidaustrumos -2…-4 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti