Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Veselības ministrijas vadībā sagaida nozares profesionāli

Veselības ministrija Latvijā jāvada nozares profesionālim.

Tā vērtē veselības aprūpes speciālisti.

Jaunajam ministram jāturpina strādāt ar jau pieņemtajiem lēmumiem.

Taču pasaulē notiek daudz svarīgas lietas.

Tāpēc veselības nozari ministram var būt grūti aizstāvēt.

Tā vērtē medicīnas darbinieki.

 

Izmaksās naudu par kovida potes blaknēm

Izmaksās naudas kompensāciju cilvēkam, kurš cieta no kovida vakcīnas izraisītām blaknēm.

Tā nolēma valdība.

Līdz šim Latvijā kompensācijas par kovida vakcīnas blaknēm piešķirtas trim cilvēkiem.

Katrs šo vakcīnas blakusparādību gadījums tiek rūpīgi izmeklēts, norāda eksperti.

Šādu gadījumu arī ir ļoti maz.

 

Prasa skaidrojumu Elksniņam

Valsts drošības dienests izsaucis sniegt paskaidrojumus Daugavpils mēru Andreju Elksniņu no «Saskaņas».

Elksniņš intervijā portālam «Delfi» teica, ka «Krima ir Krievijas Federācijas sastāvā».

Tā viņš atbildēja uz žurnālistes jautājumu, kam pieder Krima.

Latvijas drošības iestādes uzsver, ka Krima joprojām ir neatņemama Ukrainas sastāvdaļa.

 

Krievija turpina uzbrukumus Ukrainā

Turpinās karš Ukrainas austrumos un dienvidos.

Krievija turpina sūtīt savus karavīrus Ukrainas armijas karavīru virzienā.

Taču tam nav panākumu.

Ukrainas armija iznīcinājusi Krievijas tehniku un ieroču noliktavu.

 

Zelenskis piedalīsies 20 ietekmīgāko valstu sanāksmē

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis piedalīsies nākamnedēļ Indonēzijā gaidāmajā G20 valstu vadītāju sanāksmē.

Tikšanās notiks Bali 15. un 16. novembrī.

Visticamāk, Zelenskis sanāksmē piedalīsies tiešsaistes formātā.

Zelenskis nav izbraucis no Ukrainas kopš Krievijas iebrukuma sākuma.

 

Klimata konferencē vairākas vienošanās

Ēģiptē turpinājās augsta līmeņa sanāksme par klimata aizsardzību.

Eiropas Savienības vadība ANO Klimata konferencē parakstīja vairākas svarīgas vienošanās.

Tās nosaka valstu sadarbību mežu saglabāšanā un derīgo izrakteņu iegūšanā.

ANO Klimata konferencē piedalās arī Latvijas prezidents Egils Levits.

 

ASV notiek vidustermiņa vēlēšanas

Amerikā sākās balsošana ASV vidustermiņa vēlēšanās.

Republikāņi šajās vēlēšanās cer izcīnīt vairākumu abās Kongresa palātās.

Tas ietekmētu pašreizējā ASV prezidenta Džo Baidena iespējas pieņemt dažādus lēmumus.

 

Dānijas izlasē spēlēs futbolists ar sirds implantu

Dānijas futbolists Kristians Ēriksens iekļauts izlases sastāvā Pasaules kausa finālturnīrā.

Ēriksenam pagājušajā gadā Eiropas čempionāta spēles laikā apstājās sirds.

Ēriksenam pēc saļimšanas spēles laukumā ir ievietots sirds implants, kas regulē sirdsdarbību.

Itālijā sportisti ar šādām ierīcēm nevar piedalīties sacensībās.

Tāpēc Ēriksens pameta Milānas "Inter" komandu un pievienojās "Brentford" komandai.

Šovasar viņš bija arī Mančestras "United" futbola komandas sastāvā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti