Ziņas vieglajā valodā 8. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 8. decembrī
00:00 / 04:56
Lejuplādēt

Daudzviet Latvijā apgrūtināta braukšana

Ceturtdienas vakarā stiprās snigšanas dēļ ir apgrūtināta braukšanu pa valsts galvenajiem autoceļiem gandrīz visā Latvijā. 

Salīdzinoši labāk izbraucami ir ceļi Vidzemē. 

Tā liecina uzņēmuma "Latvijas Valsts ceļi" informācija. 

Sarežģīti braukšanas apstākļi ir arī daudzviet pa vietējas nozīmes ceļiem. 

Sinoptiķi brīdina, ka naktī vietām Latvijā stipri snigs. 

Ceļi būs slideni. 

Snigšanas laikā būs grūti redzēt. 

Tāpēc autovadītājiem ir jābūt ļoti uzmanīgiem. 

Jābrauc ar mazāku ātrumu.

Bunkus slepkavības lietā apsūdzības celtas trim personām

Par maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus slepkavību apsūdzēti trīs cilvēki. 

Bet slepkavības organizētājs ir miris. 

Tā atklāja procesa virzītājs – prokurors Aldis Lasmanis. 

Pasūtītājiem slepkavība izmaksāja 300 tūkstošus eiro. 

To veica pieredzējuši noziedznieki. 

Viņi bijuši iesaistīti vēl citās slepkavībās un slepkavību plānošanā. 

Prokurors Lasmanis atklāja, ka grupējums jau iepriekš mēģināja Bunku noslepkavot.

Atbalstu Ukrainas kara bēgļiem pagarina līdz nākamā gada jūlijam 

Latvija turpinās palīdzēt Ukrainas kara bēgļiem Latvijā. 

Tā nolēma Saeima. 

Atbalsts 120 dienu izmitināšanai un 30 dienu ēdināšanai Ukrainas bēgļiem būs spēkā līdz nākamā gada jūnija beigām. 

Vēl vairāk nekā gadu Latvijā par derīgu uzskatāms Ukrainā izsniegts ceļošanas dokuments ar beigušos derīguma termiņu. 

Parlaments noraidīja prasību Latvijā strādājošiem Ukrainas bēgļiem obligāti apgūt latviešu valodu.

Krievija palielina raķešu palaišanas iekārtu skaitu Zaporižjas AES teritorijā

Krievijas armijas karavīri palielinājuši raķešu palaišanas iekārtu skaitu Zaporižjas atomelektrostacijas (AES) teritorijā Ukrainā.

Par to ceturtdien paziņoja Ukrainas valsts uzņēmums "Energoatom". 

Uzņēmums lūdz Starptautisko Atomenerģijas aģentūru un citus informēt par šo papildu raķešu palaišanas iekārtu izvietošanu stacijas teritorijā. 

Atkārtoti aicina arī izveidot drošības zonu Zaporižjas stacijā.

Atklāts Lietuvas un Latvijas gāzes starpsavienojuma posms

Ceturtdien pierobežā netālu no Lietuvas pilsētas Kiemenas atklāts Latvijas un Lietuvas gāzes starpsavienojuma posms. 

Tas nodrošinās plašākas iespējas piegādāt un noglabāt dabasgāzi Inčukalna pazemes krātuvē. 

Lietuvas uzņēmums "Amber Grid" ziņo, ka projekts pabeigts ātrāk nekā plānots. 

Tas noticis sarežģītā laikā. 

To ietekmēja gan karš Ukrainā, gan piegāžu problēmas.

Saeimas deputātiem tomēr nebūs iespēja iepriekšējā rezervācijā iegādāties Dziesmu svētku biļetes 

Saeimas deputātiem tomēr nebūs iespējas iepriekš rezervēt biļetes uz Dziesmu svētkiem nākamajā vasarā. 

Tā paziņoja kultūras ministrs Nauris Puntulis no Nacionālās apvienības. 

Iepriekš Dziesmu un deju svētku padome nolēma, ka Saeimas deputātiem un Ministru kabineta pārstāvjiem būs iespēja

rezervēt biļetes uz Dziesmu svētkiem. 

Taču dažādu Saeimas frakciju pārstāvji šo lēmumu neatbalstīja.

Naktī uz piektdienu snigšana turpināsies

Naktī uz piektdienu daudzviet snigs, piekrastē gaidāms arī slapjš sniegs, dažviet sniega segas biezums palielināsies par 5 centimetriem. 

Atsevišķos rajonos uz vadiem un koku zariem veidosies slapja sniega nogulums. 

Piektdien dienā būs mainīgs mākoņu daudzums. 

Valsts austrumu daļā un Kurzemes ziemeļos sniegs, sniega segas biezums palielināsies par 1–4 centimetriem. 

Ceļi būs slideni. 

Lēns vējš 1–5 metri sekundē. 

Gaisa temperatūra šonakt -1…-4 grādi, rietumos -5…-10 grādi, rīt dienā 1…-3 grādi, rietumos iekšzemē -3…-6 grādi.

Rīgā naktī uz piektdienu būs mākoņains laiks, piektdien dienā skaidrosies. 

Palaikam snigs, sniega segas biezums palielināsies par 1–4 centimetriem. 

Ceļi un ietves būs slideni.

Lēns vējš 1–5 metri sekundē. 

Gaisa temperatūra Rīgā -2…-4 grādi. 

Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti