Ziņas vieglajā valodā 7.septembrī

Ziņas vieglajā valodā 7. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 7.septembrīAgnese Vasermane

Cels prasību pret bijušajiem “Rīgas satiksmes” vadītājiem

Uzņēmumā „Rīgas satiksme”, iespējams, nelikumīgi nodarbināti vairāki darbinieki (konsultanti).
Tāpēc radās zaudējumi.
Četriem bijušajiem „Rīgas satiksmes” valdes locekļiem ir jāsamaksā pusotrs miljons eiro.
To prasīs Rīgas pagaidu izpilddirektore Iveta Zalpētere.
Nauda būtu jāmaksā tiem „Rīgas satiksmes” valdes locekļiem, kas uzņēmumā strādāja no 2010.  līdz 2018. gadam.
Tie ir Leons Bemhens, Irina Feļdmane, Andrejs Požarnovs un Inese Švekle.
Nelikumīgo konsultantu nodarbināšanu jau tagad izmeklē policija.

“Rīgas namu pārvaldnieka” klientus aicina nepiekrist uzkrājumu tērēšanai parādiem

Daudzi „Rīgas namu pārvaldnieka” apsaimniekotajās ēkās dzīvojošie saņēmuši anketu par ēkas parādiem.
Anketā teikts: ja dzīvokļu īpašnieki nepiekritīs parādus par siltumu segt no savas mājas uzkrājuma, iespējams, viņiem nepieslēgs apkuri.
Rīgas pagaidu vadība anketas saņēmējus aicina nepiekrist ēkas uzkrājumu tērēšanai parādiem par siltumu.
Rīdzinieki par siltumu ir parādā desmit miljonus eiro.
Šādi ir „Rīgas namu pārvaldnieka” dati.

Latvijā atklāts viens jauns Covid-19 gadījums

Latvijā svētdien, 6. septembrī, atklāja vienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19. Veica apmēram tūkstoti testu.
Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.
Saslimušais bija saticies ar citu Covid-19 slimnieku un tā ieguva vīrusu.
Svētdien, 6. septembrī, slimnīcā ievietoja divus pacientus ar Covid-19.

Igaunijā un Lietuvā atkal atklāti vairāk inficēšanās gadījumu ar Covid-19.
Igaunijā vakar atklāja 16, bet Lietuvā 17 saslimušos ar šo koronavīrusu.

Navaļnijs atmodināts no komas

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs atmodināts no komas jeb dziļā bezsamaņas stāvokļa.
Tā ziņo Vācijas ārsti.
Navaļnijs pēc uzrunāšanas arī reaģē.
Taču saindēšanās var atstāt lielu ietekmi uz viņa veselību.
Tā pieļauj ārsti.
Navaļniju ievietoja slimnīcā Krievijā pirms divarpus nedēļām.
Pēc divām dienām viņu pārveda ārstēties uz Vāciju.
Viņa organismā atklāja indi.

Minskā aiztur opozīcijas līderus

Baltkrievijas galvaspilsētas Minskas centrā pirmdien, 7. septembrī, drošībnieki aizturēja vairākus opozīcijas līderus.
Viena no opozīcijas organizācijām Baltkrievijā ir Koordinācijas padome.
Pirmdien, 7. septembrī, aizturēja arī šīs padomes līderi Mariju Koļesņikovu.
Aizturēšanas asi nosoda vietējie iedzīvotāji un Eiropas Savienība.
Baltkrievijā kopš prezidenta vēlēšanām 9. augustā nerimst protesti.
Cilvēki protestē pret vēlēšanu rezultātu viltošanu un drošībnieku vardarbību pret cilvēkiem.

Indijā strauji aug Covid-19 pacientu skaits

Ievērojami pieaudzis ar Covid-19 saslimušo cilvēku skaits Indijā.
Svētdien, 6. septembrī, Indijā atklāja gandrīz 91 000 jaunu inficēšanās gadījumu.
Tā ziņo Indijas Veselības ministrija.
Eksperti uzskata, ka Indijā joprojām veic pārāk maz Covid-19 testu.
Patiesie skaitļi par šo infekciju varētu būt vēl lielāki.

Indija šobrīd ir otrajā vietā pasaulē pēc inficēto skaita.
Visvairāk cilvēku ar koronavīrusu ir saslimuši Amerikas Savienotajās Valstīs.

Tokijas olimpiskās spēles nākamvasar neatcels

Tokijas olimpiskās spēles nākamvasar neatcels par spīti situācijai ar Covid-19.
To apstiprina Starptautiskās Olimpiskās komitejas viceprezidents Džons Koatess.
Spēles paredzētas no 23. jūlija līdz 8. augustam.
Spēlēm bija jānotiek šogad.
Taču Covid-19 dēļ tās pārcēla uz nākamo gadu.
Arī Japānas amatpersonas uzsver, ka spēles vēlreiz nepārcels.
Olimpisko spēļu rīkošanā līdz šim ieguldīti 12,6 miljardi ASV dolāru.

Futbolists Lionels Mesi ierodas uz “Barcelona”  treniņu

Lionels Mesi

Futbolists Lionels Mesi pirmdien, 7. septembrī, ieradās Spānijas futbola komandas "Barcelona" treniņu vietā.
Futbolistam šis ir pirmais treniņš Barselonas komandā, kopš to vada treneris Ronalds Kūmans.
Augustā Mesi paziņoja, ka vēlas Barselonas komandu pamest.
Taču pagājušonedēļ viņš atzina, ka vismaz uz vienu sezonu vēl paliks Barselonā.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt