Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija cenšas ieņemt Slavjansku Ukrainā

Krievijas spēki Ukrainā arvien vairāk vērsti Slavjanskas pilsētas ieņemšanai.

Kaujas tur var būt nākamās nozīmīgākās cīņas par Doneckas apgabalu.

Šādus brīdinājumus izsaka gan Rietumu izlūkdienesti, gan Ukrainas bruņoto spēku pārstāvji.

Krievijas spēki pašlaik saskaras ar loģistikas grūtībām.

Tas varētu sarežģīt viņu uzbrukumu iespējas.

Krievijas spēki var mainīta arī uzbrukuma taktiku.

Valsts radio un televīzijas centram - kiberuzbrukums

Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs piedzīvo apjomīgu kiberuzbrukumu.

Daļa lietotāju var nesaņemt centra pakalpojumus.

Aizvadītajā naktī sāktais uzbrukums ir viens no ilgstošākajiem līdz šim.

Kiberuzbrukumi "eParaksta" un citām tehnoloģiskajām platformām šogad notikuši vairākkārt.

Covid-19 izplatība pieaug

Covid-19 izplatība Latvijā sasniegusi augstāko līmeni kopš maija sākuma.

Saslimstības kumulatīvais rādītājs pārsniedz trīs simtus.

Aizvadītajā diennaktī, veicot nepilnus 3000 izmeklējumu, reģistrēti 685 jauni gadījumi.

Pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem – gandrīz ceturtā daļa.

Miruši ir četri inficēti cilvēki.

Kiprā atkal prasa vilkt maskas

Atkal straujāk pieaugot Covid-19 gadījumu skaitam, Kipra atjaunojusi prasību par sejas maskām iekštelpās.

No piektdienas maskas jānēsā visiem, kas vecāki par 12 gadiem.

Britu premjers nonācis grūtībās

Lielbritānijas premjers Boriss Džonsons saskāries ar lielām grūtībām.

Par atkāpšanos trešdien, 6. jūlijā, paziņoja seši valdības ministri un divas valdības amatpersonas.

Jau otrdien, 5. jūlijā, par atkāpšanos paziņoja divi ministri.

Šādā veidā amatpersonas izrāda savu neapmierinātību ar Džonsona rīcību saistībā ar pēdējā laika dažādajiem skandāliem.

Pats Džonsons paziņojis, ka negrasās atkāpties.

Tomēr vairāki ministri grasās aicināt Džonsonu atstāt amatu.

Lielbritānijas premjers Boriss Džonsons

Igaunijā apstiprina Somijas, Zviedrijas iestāšanos NATO

Igaunijas parlaments ārkārtas sēdē apstiprināja protokolu par Somijas un Zviedrijas iestāšanos NATO.

Drīz pēc tam likumu parakstīja Igaunijas prezidents, līdz ar to tas ir stājies spēkā.

Starp valstīm, kas jau veikušas ratifikāciju, ir Dānija, Islande, Kanāda un Norvēģija.

Traucēta vilcienu satiksme Francijā

Dzelzceļa darbinieku streika dēļ traucēta vilcienu satiksme Francijā.

Streika dēļ nekursē ceturtā daļa ātrgaitas vilcienu.

Traucēti arī reģionālie pakalpojumi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt