Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Par veselības ministri varētu kļūt Līga Meņģelsone

Oficiāli zināmi visi nākamās valdības ministru amata kandidāti.

Veselības ministriju plāno uzticēt Līgai Meņģelsonei.

Par viņas pretendēšanu uz ministres amatu iepriekš nebija zināms.

Valdības veidošanas procesā vēl notiks sarunas par valdības darbu plānu.

Jauno valdību Saeima varētu apstiprināt nākamnedēļ.

Premjerministrs būs Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības”.

 

Atņem apraides atļauju kanālam "Doždj"

Krievijas neatkarīgā TV programma "Doždj" ("Дождь"/"TV Rain")

Mediju uzraudzības padome atņēma apraides atļauju televīzijas kanālam „Doždj”.

Šī Krievijas neatkarīgās televīzijas programma strādā Latvijā.

Apraides atļauju atņēma, jo šī televīzija radot draudus valsts drošībai un sabiedriskajai kārtībai.

Mediju uzraugs uzskata, ka televīzijas kanālam bija vismaz četri pārkāpumi.

Piemēram, tas neizveidoja programmas tulkojumu latviešu valodā.

Latvijā strādā apmēram 40 "Doždj" darbinieku.

 

Iebraukšanu Latvijā varētu liegt atlaistajam "Doždj" darbiniekam

Valsts drošības dienests iesaka iekļaut tā dēvētajā melnajā sarakstā televīzijas kanāla "Doždj" raidījuma vadītāju Alekseju Korosteļevu.

Viņu atlaida no darba pagājušajā nedēļā.

Drošības dienests secināja, ka viņš aicināja palīdzēt Krievijas okupācijas spēku karavīriem.

Melnais saraksts ir ārvalstnieku saraksts, kuriem cilvēkiem ir aizliegts ieceļot Latvijā.

 

Ukraina atzīmē Bruņoto spēku dienu

Ukraina atzīmē Bruņoto spēku dienu.

Desmitiem tūkstoši ukraiņu karavīru šo dienu pavadīja frontē.

Viņi aizstāvēja Ukrainu pret iebrucējiem no Krievijas.

Lielākās kaujas notiek pie Bahmutas Doneckas apgabalā.

 

Ukraina cīnās ar Krievijas radītajiem postījumiem

Visā Ukrainā turpina likvidēt postījumus, ko nodarīja Krievijas raķešu uzbrukumi.

Šonedēļ uzbrukumos dzīvību zaudēja četri cilvēki.

Vairākos apgabalos nopietni cieta kritiskā infrastruktūra.

Piemēram, dienvidu pilsēta Odesa triecienu dēļ palika bez elektrības.

 

Ungārija bloķē palīdzību Ukrainai

Ungārija apturēja Eiropas Savienības plānu nākamgad nodrošināt Ukrainai 18 miljardu eiro palīdzību.

Šim plānam bija vajadzīgs visu dalībvalstu apstiprinājums.

Ungārijas lēmums liek pārējām 26 Eiropas Savienības dalībvalstīm izstrādāt sarežģītāku tehnisku plānu, lai nodrošinātu palīdzību Ukrainai arī nākamajā gadā.

 

Marokas futbola izlasei svarīga uzvara

Turpinās Pasaules kausa izcīņa futbolā.

Marokas futbola izlase pirmo reizi vēsturē iekļuva ceturtdaļfinālā.

Maroka ar 3:0 uzvarēja Spāniju.

Pamatlaiks noslēdzās neizšķirti 0:0. Vārti netika gūti arī 30 minūšu papildlaikā.

Tāpēc spēles uzvarētāju noskaidroja pēcspēles 11 metru sitienu sērijā.

Marokāņi tajā uzvarēja ar 3:0.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti