Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

"Jaunā Vienotība" gatava četru partiju koalīcijai

Saeimā ievēlētās partijas turpina sarunas par nākamās valdības veidošanu.

Sarunas vada vēlēšanu uzvarētāji – partija "Jaunā Vienotība".

Pēc tikšanās ar "Progresīvo" partijas pārstāvjiem "Jaunā Vienotība" ir pārliecināta, ka ar viņiem var strādāt kopā valdībā.

Bet "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība joprojām uzskata, ka bez ceturtā valdības partnera var iztikt.

 

Iespēja pieteikties atbalstam apkurei

Cilvēki turpina pieteikties valsts atbalstam apkures rēķinu nomaksāšanai.

Valsts atbalsts stājās spēkā šomēnes.

Var pieteikties daļējai cenu pieauguma segšanai dažādiem kurināmā veidiem – malkai, briketēm un granulām.

Bet mazaizsargātiem iedzīvotājiem ik mēnesi izmaksās pabalstu.

Latvijas Radio uzrunātie cilvēki stāsta, ka par atbalstu priecājas.

Bet daudzi nezina, kādi un cik lieli pabalsti viņiem pienākas un vai ar tiem pietiks.

 

Gandrīz pabeigta pieminekļa nojaukšana Uzvaras parkā

Pieminekļa demontāžas darbi Uzvaras parkā Pārdaugavā

Rīgā, Uzvaras parkā, gandrīz pabeigti padomju pieminekļa nojaukšanas darbi.

Darbi pabeigti vairākas nedēļas agrāk, nekā plānots.

Atlikušos darbus padarīs tuvākajās dienās.

Tā sola Rīgas domes vadība.

Teritorijā līdz vasarai plānots ierīkot parku. Jaunieši tur varēs sportot.

Pieminekļa nojaukšanai cilvēki saziedoja apmēram 270 tūkstošus eiro.

Šo naudu tērēs būvgružu aizvākšanai.

 

Apzog Ukrainai paredzētās mašīnas

Jaunmārupē apzagtas Ukrainas aizstāvjiem paredzētās automašīnas.

Tas notika naktī no pirmdienas uz otrdienu, no 2. uz 3. oktobri.

Šīs mašīnas cilvēki ziedo un pēc tam nogādā Ukrainā. Nozagti 18 akumulatori un viens riteņu komplekts. Policija sākusi kriminālprocesu. Policisti arī lūdz atsaukties ikvienu, kas kaut ko zina par notikušo un var palīdzēt izmeklēšanā.

 

Ukrainā atbrīvotas vairākas apdzīvotas vietas

Ukrainā no Krievijas iebrucējiem atbrīvotas vairākas apdzīvotas vietas.

Tā ziņo Luhanskas apgabala militārais vadītājs Serhijs Haidajs.

Turpinās arī sekmīgi Ukrainas spēku pretuzbrukumi valsts dienvidos un austrumos.

Bet Krievijas prezidents Vladimirs Putins parakstījis likumu par četru daļēji okupēto Ukrainas apgabalu iekļaušanu savā sastāvā.

Eiropas Savienības dalībvalstis vienojušās par jauniem ierobežojumiem attiecībā uz Krieviju.

 

Dānijā parlamentu vēlēs novembrī

Dānijā 1. novembrī notiks parlamenta vēlēšanas.

Tā ziņo Dānijas premjerministre Mete Frederiksena.

Pēc Dānijas politiskās sistēmas Frederiksenai vēlēšanas bija jāizsludina līdz nākamā gada jūnijam.

Tomēr nelielā sociāli liberālā partija, kas atbalsta mazākuma valdību, lika izsludināt vēlēšanas agrāk.

 

"Dod pieci!" veltīs ukraiņu bēgļu bērniem

Šogad Latvijas Radio organizēto labdarības maratonu "Dod pieci!" veltīs ukraiņu bēgļu bērniem.

Labdarības maratona laikā cilvēki par radio spēlētajām dziesmām ziedo naudu.

Šoreiz par saziedoto naudu pirks Ukrainas bērniem skolas piederumus un datorus.

Tāpat saziedotais ļaus apmaksāt bērnu vizītes pie ārsta, psihologa, nopirkt bērniem ziemas zābakus, apģērbu un citas lietas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti