Ziņas vieglajā valodā 4. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 3 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 4. martā.

Ziņas vieglajā valodā 4. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Eiropas Savienība ir gatava Krievijai noteikt jaunas sankcijas

Turpinoties karam Ukrainā, Eiropas Savienība ir gatava Krievijai noteikt jaunas sankcijas.

Ja Krievijas diktators Vladimirs Putins neapturēs karu Ukrainā, Eiropas Savienība noteiks nākamos soda pasākumus.

Par šādu Eiropas Savienības apņēmību paziņoja Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena.

Putins noliedz Ukrainas pilsētu bombardēšanu

Krievijas diktators Putins telefonsarunā ar Vācijas kancleru Olafu Šolcu noliedzis Ukrainas pilsētu bombardēšanu.

Šāda informācija esot viltus ziņas.

Putins izteicis gatavību runāt ar Ukrainu un visiem, kas vēlas mieru Ukrainā.

Bet sarunas esot iespējams tikai pēc visu Krievijas prasību izpildīšanas.

NATO nenoteiks lidojumiem slēgtu zonu virs Ukrainas

NATO nenoteiks lidojumiem slēgtu zonu virs Ukrainas.

Par to paziņoja NATO ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs.

Slēgt gaisa telpu vairākkārt lūgusi Ukraina, lai apturētu Krievijas uzlidojumus.

Kā norāda NATO ģenerālsekretārs, šāds solis var novest pie plaša kara Eiropā.

Tad karā būtu iesaistīts daudz vairāk valstu.

Tieša karadarbība ar Krieviju var novest arī pie kodolkara.

No šāda kara ciestu daudz vairāk cilvēku.

NATO ģenerālsekretārs atzina, ka šis ir sāpīgs lēmums.

Hāgā bāzētās Starptautiskās krimināltiesas izmeklētāju grupa devusies uz Ukrainu

Hāgā bāzētās Starptautiskās krimināltiesas izmeklētāju grupa devusies uz Ukrainu.

Tā izmeklēs kara noziegumus.

Raidsabiedrība BBC uz laiku pārtrauc darbu Krievijā

Pēc Krievijas pieņemtajām izmaiņām kriminālkodeksā Lielbritānijas raidsabiedrība BBC uz laiku pārtrauc darbu Krievijā.

BBC Krievijas redakcija turpina darbu ārpus Krievijas robežām.

Izmaiņas kriminālkodeksā paredz bargus cietumsodus par "viltus ziņu" izplatīšanu.

Krievijā ir aizliegts pret Ukrainu sākto karu saukt par karu vai iebrukumu.

Visi mediji ir spiesti lietot diktatora Putina uzspiesto terminu – "speciālā militārā operācija".

Lielbritānijas valdība varētu konfiscēt Krievijas oligarhu savrupmājas Londonā

Lielbritānijas valdība varētu konfiscēt Krievijas oligarhu savrupmājas Londonā.

Lielbritānijas valdība savrupmājās varētu izmitināt ukraiņu bēgļus.

Tas notiks, ja būs izstrādāts attiecīgs juridiskais pamatojums.

Par to paziņojis britu premjerministra vietnieks.

Antonijas ielas posmu pārdēvēs par Ukrainas neatkarības ielu

Antonijas ielas posmu, kurā atrodas Krievijas vēstniecība Rīgā, pārdēvēs par Ukrainas neatkarības ielu.

Šādu lēmumu pieņēmusi Rīgas dome.

Tā pausts atbalsts Ukrainas suverenitātei un Ukrainas tautas varonīgajai cīņai, pretojoties Krievijas okupācijai.

Nedēļas vidū līdzīgu lēmumu pieņēma Viļņa.

Tur Krievijas vēstniecības adrese būs Ukrainas varoņu iela.

Atklātas Pekinas ziemas paraolimpiskās spēles

Ar svinīgu ceremoniju atklātas Pekinas ziemas paraolimpiskās spēles.

 Atklāšanas ceremonijā asi nosodīta karadarbība.

Ziemas paraolimpiskās spēles Pekinā notiks līdz nākamās nedēļas beigām.

Latviju tajās pārstāv Latvijas ratiņkērlinga izlase.

Latvija ziemas paraolimpiskajās spēlēs ir pārstāvēta otro reizi vēsturē.

Plānots, ka spēlēs sacentīsies 600 sportisti no 46 pasaules valstīm.

Tas ir līdz šim lielākais dalībvalstu skaits ziemas paraolimpiskajās spēlēs.

Laika ziņas

Rīt gaidāms sauss un saulains laiks.

Vairāk mākoņu būs tikai Latgalē.

Gaisa temperatūra naktī gaidāma no -3 grādiem vietām piekrastē līdz -10 grādiem Vidzemē.

Pēcpusdienā gaisa temperatūra būs -1..+4 grādi.

Pūtīs lēns ziemeļu vējš.

Rīgā visas dienu spīdēs saule.

Naktī temperatūra noslīdēs līdz -4 grādiem, piepilsētā vietām līdz -7 grādiem.

Dienā gaiss iesils līdz +1..+2 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti