Augustā sāks nojaukt pieminekli Uzvaras parkā

Uzvaras parka pieminekli Rīgā sāks nojaukt augustā.
Pieminekļa redzamo daļu paredzēts nojaukt līdz novembra vidum.
Šāds laika posms ir noteikts likumā.
Darbi izmaksās vairāk nekā divus miljonus eiro.
Visvairāk naudas nepieciešams piemineklim līdzās esošā baseina un pamatu jaukšanai.
Uzvaras pieminekļa nojaukšanas darbu veicēju Rīgas dome neatklāj.
Pensionāri satraukti par apkures cenām
Pensionāri Latvijā ir ļoti satraukti par gaidāmo apkures sezonu.
Latvijas Pensionāru federācija aicina valdību izmaksāt katram pensionāram 200 eiro vienreizēju pabalstu.
Organizācija arī uzsver, ka dārgāka kļūst ne tikai elektrība un gāze, bet arī pārtika, zāles un citas pensionāriem vajadzīgas preces.
Rīgas iedzīvotājiem atkal būs karstais ūdens
Lielākajai daļai rīdzinieku atkal dzīvokļos būs karstais ūdens. Tā ziņo uzņēmums "Rīgas siltums".
Uzņēmuma darbinieki ir atklājuši sešus bojājumus un sākuši remontdarbus.
Lielākais bojājums atklāts ūdensvadā Rīgā, Salacas un Ogres ielas krustojumā.
Tātad dažās mājās karstais ūdens vēl kādu laiku nebūs.
Vairāk informācijas par to var meklēt uzņēmuma "Rīgas siltums" mājaslapā.
Satiksmes izmaiņas Gogoļa ielā Rīgā
No ceturtdienas, 4. augusta, ir satiksmes izmaiņas Rīgā, Gogoļa ielā.
Tur veido jaunu "Rail Baltica" dzelzceļa pārvadu pār Gogoļa ielu.
Satiksmes plūsma ir pārveidota jau kopš pagājušās nakts.
Tagad abos virzienos mašīnas var braukt tikai par Gogoļa ielas daļu Centrāltirgus pusē.
Ukrainai pārmet karaspēka izvietošanu apdzīvotās vietās
Ukraina nepiekrīt starptautiskās cilvēktiesību aizsardzības organizācijas "Amnesty International" ziņojumam.
Šajā ziņojumā izskan pārmetumi par karaspēka un bruņutehnikas izvietošanu apdzīvotās vietās.
Ukrainas ārlietu ministrs šādus apgalvojumus sauc par citu realitāti.
Tikmēr, iespējams, notiek uzbrukums vienai no ieslodzījuma vietām, kurā atrodas ukraiņu karagūstekņi.
Debatē britu premjera amata kandidāti
Lielbritānijā notiek kārtējās britu premjerministra amata kandidātu televīzijas debates.
Tajās piedalās Liza Trasa un Riši Sunaks.
Viņi cīnās par Lielbritānijas Konservatīvās partijas līdera amatu.
Jūlijā šo amatu atstāja premjerministrs Boriss Džonsons.
Nākamo partijas līderi un britu premjeru noteiks Konservatīvās partijas biedru pasta balsojumā.
Balsojums par nākamo britu premjerministru sākās šonedēļ.
2028. gadā paralimpiskās spēles būs Losandželosā
Pēc sešiem gadiem ASV pilsētā Losandželosā notiks paralimpiskās spēles.
Šajās spēlēs piedalīsies sportisti 33 dažādos sporta veidos.
Tas ir rekordliels sporta veidu skaits.
Tā vēsta Starptautiskā Paralimpiskā komiteja.
Pirms tam 2024. gadā vēl notiks Parīzes paralimpiskās spēles.
Arī tajās būs daudz sporta veidu – 22.
Plānots, ka šīs būs lielākās paralimpiskās spēles vēsturē un spēles noskatīsies rekordliels cilvēku skaits.