Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrī. 

Ziņas vieglajā valodā 31. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Turpinās valdības veidošanas sarunas

Šodien premjerministrs Krišjānis Kariņš no "Jaunās Vienotības" prezidentam Egilam Levitam atskaitījās par sarunu gaitu.

Valdību varētu veidot trīs politiskās partijas – "Jaunā Vienotība", "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Rīt šīs trīs partijas tiksies nākamajās sarunās.

Runās par iespējamo jaunās Enerģētikas, vides un klimata ministrijas veidošanu un citiem jautājumiem.

 

Daugavpilī nojaukti divi padomju varu slavinoši pieminekļi

Padomju pieminekļu nojaukšana Daugavpilī 31. oktobra naktī
Padomju pieminekļu nojaukšana Daugavpilī 31. oktobra naktī

Šodien turpināja sakopt teritoriju no būvgružiem.

Pagājušajā naktī pie pieminekļa padomju karavīriem pulcējās vairāki simti cilvēku.

37 cilvēkus policija aizturēja par ālēšanos dzērumā un citiem pārkāpumiem.

Likums nosaka, ka padomju varu slavinoši pieminekļi Latvijā jānojauc līdz 15. novembrim.

 

Drošības dienests Daugavpilī aizturējis prokremlisku aktīvistu

Valsts drošības dienests vakar Daugavpilī aizturēja cilvēku, kurš daudzkārt paudis atbalstu Krievijas karam Ukrainā.

Drošībnieku ieskatā viņš arī veicinājis naidu un nesaticību Latvijā.

Pēdējās dienās viņš aktīvi aicinājis cilvēkus vērsties pret padomju varu slavinošo pieminekļu nojaukšanu Daugavpilī.

 

Šogad pārtraukta 132 televīzijas kanālu pārraide Latvijā

Šogad mediju uzraudzības padome pārtrauca 132 televīzijas kanālu pārraidi Latvijā.

Lielākā daļa aizliegto programmu pārraidīja Latvijai draudīgu saturu.

Mediju uzraugi aktīvi bloķē arī tīmekļa vietnes.

Bet policija kontrolē, vai iedzīvotāji nemēģina šo saturu skatīties bez atļaujas.

Novērojumi un pētījumi liecina, ka iedzīvotāju interese par šādu mediju saturu ir mazinājusies.

 

Krievijas spēki šorīt Ukrainas virzienā izšāva vairāk nekā 50 raķetes

Daudzas raķetes notrieca.

Bet vairākas raķetes trāpīja svarīgiem Ukrainas infrastruktūras objektiem, arī galvaspilsētā Kijivā tādēļ nopietni traucēta elektrības un ūdens apgāde.

Kārtējo reizi uzbruka arī Harkivai un tās apkārtnei.

Ārvalstu eksperti prognozē, ka Krievijas vadība gaida aukstāka laika iestāšanos.

Tad varēšot redzēt, vai turpināsies rietumvalstu atbalsts Ukrainai.

Viena no Ukrainas notriektajām Krievijas raķetēm nogāzās arī Moldovā.

Tā nokrita netālu no Naslavčas ciema.

Šis ciems atrodas uz robežas ar Ukrainu.

Vairākām mājām tika izsisti logi.

Neviens cilvēks necieta.

 

Brazīlijas prezidenta vēlēšanās uzvarējis bijušais valsts vadītājs

Brazīlijas prezidenta vēlēšanu otrajā kārtā uzvarējis kreisais eksprezidents Luiss Inasiu Lula da Si...
Brazīlijas prezidenta vēlēšanu otrajā kārtā uzvarējis kreisais eksprezidents Luiss Inasiu Lula da Silva (30.10.2022)

Brazīlijas prezidenta vēlēšanās uzvarējis bijušais valsts vadītājs Luiss Inasiu Lula da Silva.

Viņš pārspēja pašreizējo Brazīlijas prezidentu Žairu Bolsonaro.

Savā uzvaras runā Lula norādīja, ka valdīs pār visiem brazīliešiem.

Viņš uzsvēra, ka Brazīlijai ir vajadzīgs miers un vienotība.

 

Izraēlā notiks parlamenta vēlēšanas

Izraēlā rīt notiks jau piektās parlamenta vēlēšanas pēdējo četru gadu laikā.

Pie varas varētu atgriezties arī bijušais premjers Benjamins Netanjahu.

Viņš ir Izraēlas vēsturē visilgāk premjerministra amatā bijušais politiķis.

Netanjahu galvenais sāncensis būs pašreizējais Izraēlas premjerministrs Jairs Lapids.

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā mākoņains laiks.

Vietām īslaicīgs lietus.

Atsevišķos rajonos veidosies migla.

Rīt dienā mākoņains laiks.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

Lēns vējš 1–5 metri sekunde.

Gaisa temperatūra šonakt 4…9 grādi, austrumu rajonos 0…3 grādi, rīt dienā valsts rietumos 9…13 grādi, austrumos 6…10 grādi.

 

Rīgā šonakt un rīt dienā mākoņains laiks.

Nakts pirmajā pusē neliels lietus.

Lēns vējš 1–5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā 5…7 grādi, rīt dienā ap 10 grādi.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti