Ziņas vieglajā valodā 3. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 11 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Uz iekļūšanu Saeimā pretendē 19 saraksti

Beigusies deputātu kandidātu sarakstu iesniegšana nākamajām Saeimas vēlēšanām.

Kopumā reģistrēti 19 kandidātu saraksti.

Uz vienu deputātu vietu ir 18 kandidātu.

Nākamā Saeima varētu nebūt labāka par līdzšinējo. Tā spriež politologi.

Saeimas vēlēšanas notiks 1. oktobrī.

 

Neatklāj Uzvaras parka pieminekļa demontāžai izraudzīto firmu

Rīgas dome izvēlējusies uzņēmumu, kas nojauks Uzvaras parka pieminekli.

Uzņēmuma vārdu dome neatklāj.

Nav arī zināms, cik Uzvaras parka pieminekļa nojaukšana maksās.

Iepriekš bija ziņas, ka pieminekļa nojaukšana maksā apmēram trīs miljonus eiro.

Taču ne visi uzņēmumi varēja pieteikties šim darbam.

 

Ķīnu sanikno Pelosi vizīte Taivānā

ASV Pārstāvju palātas spīkere Nensija Pelosi ieradusies Taivānā, 02.08.2022.
ASV Pārstāvju palātas spīkere Nensija Pelosi ieradusies Taivānā, 02.08.2022.

ASV Kongresa amatpersona Nensija Pelosi atgriezusies no vizītes Taivānā.

Šī vizīte ļoti sadusmoja Ķīnu.

Ķīna vēlas kontroli pār Taivānu.

Tūlīt pēc Pelosi ierašanās Taivānā uz Ķīnas Ārlietu ministriju izsauca ASV vēstnieku. Viņam izteica protestu.

Savukārt Ķīnas bruņotie spēki sāka militārās mācības ap Taivānu.

Vizītes laikā Taivānā Pelosi teica, ka Amerika vēlas saglabāt demokrātiju Taivānā un citur pasaulē. 

 

Ukraina gatavo «dronu armiju»

Ukrainā nogādāts bezpilota lidaparātu jeb dronu komplekts.

Ukrainā tiek ieviesta jauna karadarbības programma.

Uz frontes līniju devušies arī 30 lidaparāti.

Tie stiprinās Ukrainas bruņotos spēkus.

 

Lietuvā atklāj pērtiķu bakas

Lietuvā apstiprināts pirmais pērtiķu baku gadījums.

Ar pērtiķu bakām saslimis Lietuvas pilsonis, kurš atgriezies no citas Eiropas valsts.

Pērtiķu bakas ir reta vīrusu izraisīta infekcijas slimība.

Ar to visbiežāk slimo Centrālāfrikas un Rietumāfrikas valstīs.

Pagaidām nav bažu par citu cilvēku inficēšanos Lietuvā.

 

Aicina pēc kara Ukrainā veidot iekļaujošu sabiedrību

Cilvēku ar īpašām vajadzībām sadarbības organizācija "Sustento" nodeva Ukrainas vēstniekam Latvijā Rīgas deklarāciju.

Rīgas deklarācija ir īpašs dokuments, kas aicina Ukrainas un Eiropas Savienības valdības pēc kara veidot jaunu iekļaujošu sabiedrību.

"Sustento" lūdza Ukrainas vēstnieku nodot šo Rīgas deklarāciju Ukrainas valdībai.

Deklarācijā aicina dot cilvēkiem ar invaliditāti iespēju dzīvot sabiedrībā līdzvērtīgi ar citiem.

 

Telefona krāpnieki izliekas par policistiem

Policija aicina neuzķerties uz krāpniekiem, kas izliekas par policistiem.

Pašvaldības policija ik pa laikam saņem informāciju par šādiem viltus policistiem.

Šie krāpnieki zvana cilvēkiem, izliekas par policistiem un mēģina izvilināt norēķinu karšu datus.

Ja saņemts zvans no nezināmas personas, kas izliekas par policistu, cilvēki aicināti ziņot par to Valsts policijai pa tālruni 110.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti