Ziņas vieglajā valodā 29.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 29.aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 29.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Iedzīvotājus gatavos krīze situācijām

Iedzīvotājus un valsti gatavos krīzes situācijām.
To sacīja atbildīgās nozares ministrs Artis Pabriks no „Attīstībai/Par!”.

Cilvēkus iepazīstinās ar 72 stundu izdzīvošanas plānu autonomos apstākļos.

Visaptverošo Latvijas aizsardzības sistēmu pilnībā ieviesīs četros gados.

Banku uzraugs atstādina amatpersonu

Banku uzraugs no amata atstādināja Maiju Treiju.
Viņa savulaik strādāja bankā „Meridian Trade Bank”.

Toreiz kredītiestādē izsniedza aizdomīgus kredītus.
Par notikušo Valsts policija sāka izmeklēšanu.

Tā saistīta ar krāpšanu lielā apmērā.

LTV prokūriste būs Jana Semjonova

Latvijas Televīzijas prokūriste satura un digitālās attīstības jautājumos būs programmu daļas direktore Jana Semjonova.
Tā lēma vienīgais valdes loceklis Latvijas Televīzijā.

Viņa izvēle saistīta ar mediju uzraugu.
Tas lēma par vienu vadītāju Latvijas Televīzijā.
Viņš arī izvēlas prokūristus.

Deglava tilts, visticamāk, būs slēgts vēl nedēļu

Satiksme pār Deglava tiltu būs slēgta vēl vismaz nedēļu.
Būvniecības valsts kontroles birojs rīt saņems dokumentus par būves nestspēju.

Savukārt eksperti ar sagatavoto atzinumu iepazīsies līdz nedēļas beigām.

Līdz tam alternatīvajā maršrutā būs pagaidu sabiedriskā transporta joslas.

Spānijas vēlēšanās uzvar premjera vadītie sociālisti

Spānijas ārkārtas parlamenta vēlēšanās uzvarēja Sociālistu partija.

Viņus pārstāv pašreizējais premjers Pedro Sančess.

Politiskais spēks ieguva 29% vēlētāju atbalsta.
Tomēr sociālisti nenodrošināja absolūto vairākumu.

Tādējādi gaidāms sarežģīts valdības veidošanas process.

SAS piloti turpina streiku

Skandināvijas lidsabiedrības SAS piloti turpina streiku.
Tādējādi aviokompānija šodien un rīt kopumā atcels 1200 lidojumu.

Tas ietekmēs aptuveni 110 000 ceļotāju plānu.

Piloti streiko Dānijā, Norvēģijā un Zviedrijā.
Viņi pieprasa atalgojumu par algu samazinājumiem.

 Šrilanka aizliegs sieviešu nikābu un hidžābu

Šrilankā aizliegs nikābu un hidžābu.
Musulmaņu sieviešu apģērbu sastāvdaļu neatļaus publiskās vietās.

Ierobežojuma iemesls ir terorakts Lieldienu brīvdienās.
Tad sprādzienos baznīcās un viesnīcās gāja bojā vairāk nekā 250 cilvēku.

 Indonēzija pārcels galvaspilsētu

Indonēzija pārcels galvaspilsētu.
Tās atrašanās vietu attālinās no grimstošās Džakartas.

Nākamo centru pašreizējā vietā pagaidām nenosauc.
Par to raksta BBC.

 Maskavas “Spartak” hokejistus trenēs Oļegs Znaroks

Oļegs Znaroks
Oļegs Znaroks

Kontinentālās hokeja komandas Maskavas „Spartak” galvenais treneris būs Oļegs Znaroks.
To pirmdien, 29. aprīlī. oficiāli apstiprināja vienība.

Ar viņu noslēdza viena gada līgumu.

 Šonedēļ prognozē salnas

Sinoptiķi šonedēļ prognozē spēcīgas salnas.
Augiem Latvijas dārzos tās var izrādīties bīstamas.

Par to brīdina Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra vecākais dārzkopības eksperts Māris Narvils.

Vietām gaisa temperatūra pazemināsies līdz -3 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti