Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 29. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Sprādzieni Sevastopolē

Sestdien notika vairāki sprādzieni Sevastopolē.

Tā ir Krievijas okupētās Krimas pussalas lielākā pilsēta.

Sprādzienu dēļ slēdza prāmju un kuteru satiksmi jūras līcī pie Sevastopoles.

Krievija ziņo, ka uzbrukumu veikuši Ukrainas bruņotie spēki britu vadībā.

Savukārt Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis paredz, ka drīzumā Krievijai varētu nākties piesaistīt vairāk iedzīvotājus armijai.

Krievijas spēki kaujas laukā cieš lielus zaudējumus. Tā norāda Ukrainas prezidents.

 

Notika Ukraina un Krievija karagūstekņu apmaiņa

Ukraina un Krievija apmainījušās ar karagūstekņiem.

Apmaiņas rezultātā mājās atgriezās 52 ukraiņi.

Karagūstekņu apmaiņu apstiprina gan Ukraina, gan Krievija.

Ukrainā mājās atgriezies arī Mariupoles armijas slimnīcas ārsts, kurš piedalījās “Azovstaļ” aizsargāšanā.

Tikmēr Krievijā atgriezās 50 karavīru.

 

ASV uzbrukumu piedzīvojis Pelosi vīrs

Amerikā notika uzbrukums ASV Pārstāvju palātas spīkeres Nensijas Pelosi vīram.

Kāds vīrietis naktī ielauzās Pelosi ģimenes mājās.

Visticamāk, viņš gribēja uzbrukt Nensijai Pelosi.

Tomēr viņas nebija mājās, cieta viņas vīrs.

Uzbrucēju policisti aizturēja un aizveda uz ieslodzījuma vietu.

Pelosi ieņem trešo augstāko amatu Amerikā – aiz prezidenta un viceprezidenta.

 

Rīgā piestāj NATO karakuģi

Šajā nedēļas nogalē Rīgas pasažieru ostā atrodas NATO karakuģi.

Šādā veidā NATO apliecina savu klātbūtni un stiprina aizsardzību Baltijas jūras reģionā.

Tā norāda Latvijas bruņotie spēki.

Svētdien, 30.oktobrī, Rīgas Pasažieru ostā interesentiem būs iespēja uzzināt vairāk par šiem kuģiem.

Varēs apskatīt arī kaujas tehniku.

Paši kuģi nebūs atvērti apskatei.

 

Rīgā elektrības atbalstam varēs pieteikties no 1.novembra

No nākamās otrdienas, 1.novembra, rīdzinieki varēs pieteikties kompensācijai par elektrības izmantošanu apkurē.

Atbalstam varēs pieteikties gan attālināti, gan klātienē.

Turpinās pieteikšanās arī pārējiem apkures atbalsta veidiem.

Pieteikties atbalstam var ne biežāk kā reizi mēnesī.

Lēmumu par atbalsta piešķiršanu pieņems 30 darbdienu laikā kopš pieteikuma saņemšanas.

Atbalstu ieskaitīs iesniegumā norādītajā bankas kontā.

 

Pāreja uz ziemas laiku

Naktī uz svētdienu, 30.oktobi, Latvijā pulksteņa rādījums jāpamaina stundu atpakaļ.

Tā ir pāreja no vasaras uz ziemas laiku.

Pulksteņa rādījums ir jāmaina divas reizes gadā – rudenī un pavasarī.

Vasaras laiks Latvijā ir spēkā no marta pēdējās svētdienas līdz oktobra pēdējai svētdienai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti