Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī.

Visā Ukrainā notikuši Krievijas raķešu uzbrukumi

Daudzas pilsētas visā Ukrainā piedzīvojušas kārtējo masīvo Krievijas raķešu uzbrukumu. 

Kopumā pa Ukrainas teritoriju izšautas aptuveni 120 raķetes. 

Krievijas raķetes bija notēmētas uz Harkivu, Ļvivu, Odesu, Mikolajivu un citām pilsētām. 

Daudzas no raķetēm izdevies notriekt, izmantojot pretgaisa aizsardzības sistēmas. 

Tomēr dažām raķetēm izdevās sasniegt mērķus. 

Arī šoreiz raķetes galvenokārt trāpījušas svarīgiem infrastruktūras objektiem.

Ukrainas galvaspilsētas Kijivas gaisa telpā fiksētas 16 raķetes. 

Visas notriektas. 

Tā ziņo amatpersonas. 

Notriekto raķešu atlūzas trāpījušas trim privātmājām un automašīnai. 

Ievainojumus guvuši trīs cilvēki. 

Ievainoto vidū arī 14 gadus veca meitene. 

Tāpat nodarīti postījumi kādam rūpniecības uzņēmumam un bērnu rotaļu laukumam.

Izraēlā apstiprina Netanjahu jauno valdību   

Izraēlā apstiprināta politikas veterāna Benjamina Netanjahu jaunā valdība. 

Šī būs labējākā valdība Izraēlas vēsturē. 

Tas raisījis bažas par minoritāšu tiesību ievērošanu, tiesu neatkarību un konflikta saasināšanos ar palestīniešiem. 

Pie parlamenta pulcējās aptuveni 1000 protestētāju. 

Sapulcējušies cilvēka pauda savu neapmierinātību ar jauno valdību. 

Cilvēki skandēja saukļus pret rasismu un korupciju.

Lielbritānijā streikos dzelzceļa darbinieki

Lielbritānijā piektdien un sastdien gatavojas streikot vilcienu apkopēji. 

Tas būs pirmais valsts mēroga vilcienu apkopēju streiks. 

Ar streiku apkopēji cenšas panākt lielākas algas un labākus darba apstākļus. 

Lielbritānijā aizvien plašumā vēršas dažādu nozaru darbinieku streiki. 

Inflācijas straujais pieaugums samazina iedzīvotāju nopelnītās naudas vērtību. 

Gada inflācija Lielbritānijā novembrī veidoja 10,7%.

Sāk tirgot jaunās «Rīgas satiksmes» biļetes   

No ceturtdienas sāk tirgot jaunās Rīgas sabiedriskā transporta biļetes. 

Biļetes būs derīgas no pirmdienas. 

Ikviens var iegādāties mēnešbiļeti, 90 minūšu biļeti, diennakts, kā arī trīs un piecu dienu biļetes. 

Iepriekšpārdošanā pieejamas arī mēneša biļetes ar Rīgas domes piešķirto atlaidi – studentiem, pedagogiem un citiem pasažieriem. 

Mēnešbiļetes ar atlaidi maksā 15 eiro.

CSDD sāks izsniegt jauna parauga vadītāja dokumentus   

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) no pirmdienas visiem jaunajiem transporta līdzekļu vadītājiem izsniegs jauna veida vadītāja apliecības. 

Tās būs ar moderniem pretviltošanas elementiem. 

Jaunā parauga vadītāja dokumentos būs krāsaina, ar lāzergravēšanas tehnoloģiju iestrādāta fotogrāfija un citi elementi.

Paaugstināsies ūdens līmenis upēs

Nākamajās dienās paaugstināsies ūdens līmenis upēs, un janvāra sākumā gaidāma plašāka palieņu un citu zemāko vietu applūšana. 

Tā prognozē Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti