Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī
00:00 / 04:57
Lejuplādēt

Ukraina: Krievija gatavo jaunus uzbrukumus Ukrainas enerģētikas infrastruktūrai

Krievija gatavo jaunus raķešu uzbrukumus Ukrainas enerģētikas infrastruktūrai. 

Tā jau šobrīd ir ļoti cietusi. 

Par to brīdina Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis. 

Arī Ukrainas Bruņotie spēki brīdina par iespējamiem uzbrukumiem. 

Melnajā jūrā atrodas Krievijas karakuģis. 

No šī kuģa var palaist raķetes.

Vissarežģītākā situācija Ukrainā saglabājas Doneckas apgabalā. 

Tur Krievija turpina koncentrēt karavīrus uzbrukuma operācijām Bahmutas un Avdijivkas virzienā.

Vizītē Kijivā Baltijas un Ziemeļvalstu ministri domā par atbalstu Ukrainai pārziemošanai   

Papildu iespējas palīdzēt ukraiņiem pārlaist ziemas aukstumu meklē arī citas valstis. 

Pirmdien Kijivā ieradās Baltijas valstu un Ziemeļvalstu ārlietu ministri. 

Viņi tiekas ar augstākajām Ukrainas valsts amatpersonām. 

Latvijas palīdzību Ukrainai sola arī Latvijas ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs no "Jaunās Vienotības".

Eksperti uzskata – jauno valdību izdosies izveidot decembrī

Labāk lēnāk, bet kvalitatīvāk. 

Tā Latvijas valdības veidošanas tempu vērtē eksperti. 

Tomēr pārāk ilgi vilkt garumā arī nevajag. 

Eksperti prognozē, ka līdz decembra vidum, vēlākais Ziemassvētkiem Latvijā būs jauna valdība. 

Balsojums par topošās valdības apstiprināšanu Saeimā varētu notikt decembra vidū. 

Tā pieļauj viens no "Jaunās Vienotības" līderiem Arvils Ašeradens.

KNAB pagājušajā nedēļā aizturējis CVK priekšsēdētāju Bērziņu

Centrālās vēlēšanu komisijas priekšsēdētāja Kristīne Bērziņa

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) pagājušajā nedēļā aizturējis Centrālās vēlēšanu komisijas (CVK) priekšsēdētāju Kristīni Bērziņu. 

Viņa aizturēta par kādu CVK iepirkumu. 

Tas noticis pagājušajā nedēļā. 

To uzzinājusi ziņu aģentūra LETA. 

Bērziņa drīz pēc aizturēšanas atbrīvota. 

Taču KNAB lūdzis Saeimai atstādināt viņu no amata. 

Saeimai drīzumā vajadzētu lemt par jauno CVK sastāvu. 

Bērziņa jau paziņoja, ka vairāk uz vadītājas amatu nekandidēs.

Bunkus slepkavības lietā kriminālvajāšanu lūdz sākt pret četrām personām   

Pēc četriem gadiem pabeigta izmeklēšana par maksātnespējas administratora un advokāta Mārtiņa Bunkus slepkavību. 

Tā ir viena no policijas vēsturē lielākajām pasūtījuma slepkavības lietām. 

Policija rosina sākt kriminālvajāšanu pret četriem cilvēkiem. Trīs no viņiem ir Latvijas, bet viens – Krievijas pilsonis. 

Policija noskaidrojusi, kā notika slepkavība.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti