Ziņas vieglajā valodā 27. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 27. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 27. decembrī
00:00 / 05:00
Lejuplādēt

Valsts policijas koledžā izcēlies ugunsgrēks

Rīgā otrdienas vakarā izcēlies ugunsgrēks Valsts policijas koledžā Ezermalas ielā. 

Deg piecstāvu ēkas ārsiena. 

Uguns izplatās arī ēkas iekšpusē. 

Cietušo ugunsgrēkā nav.

Latvijā nabadzības riskam pērn bija pakļauta piektdaļa iedzīvotāju

Latvijā nabadzības riskam pērn bija pakļauta piektdaļa iedzīvotāju. 

Tas ir par 0,9 procentpunktiem mazāk nekā vēl gadu iepriekš. 

Nabadzības risks pieauga 18-24 gadu vecu iedzīvotāju vidū. 

Arī ģimenēm ar diviem pieaugušajiem un vienu bērnu palielinājies nabadzības risks. 

Lielākais nabadzības riskam pakļauto iedzīvotāju īpatsvars pērn bija Vidzemē un Latgalē. 

Atsevišķās kategorijās nodrošinātie ienākumu minimumi nenosedz pat pamatvajadzības. 

Uz to norādīja tiesībsargs. 

Lai tā nebūtu, ir jāpārskata minimālā ienākuma lielums.

Ārlietu ministrs norāda – sankcijām pret Krieviju jāpaliek spēkā arī pēc Ukrainas atbrīvošanas

Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs (“Jaunā Vienotība”)
Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs (“Jaunā Vienotība”)

Sankcijām pret Krieviju ir jāpaliek spēkā arī pēc Ukrainas atbrīvošanas. 

Uz to norādīja ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs ("Jaunā Vienotība"). 

Krievijai ir jāatzīst Ukrainas neatkarība un jāsamaksā par Ukrainas atjaunošanu. 

Latvijai kopā ar partneriem ir jāturpina strādāt pie līdz šim pieņemto sankciju ieviešanas un to apiešanas novēršanas. 

Pēc ministra paustā, Latvija ir gatava turpināt kāpināt sankciju spiedienu.

Ukrainas frontē vissmagākā situācija ir Bahmutas apkaimē    

Frontē Ukrainā vissmagākā situācija ir valsts austrumos. 

Tur iebrucēji no Krievijas mēģina nesekmīgi aplenkt Bahmutas pilsētu. 

Izskan brīdinājumi par iespējamu masīvu raķešu uzbrukumu Vecgada dienā vai Jaungada dienā. 

Kijiva nākamā gada sākumā vēlas sarīkot starptautisku miera konferenci.

Ukrainas pretgaisa aizsardzības sistēmas notriekušas aptuveni 70 no 250 irāņu bezpilota lidaparātiem. 

Tos Krievija saņēmusi otrajā sūtījumā no Teherānas.

Tikmēr no Krievijas Engelsas gaisa spēku bāzē Saratovā uz citiem lidlaukiem pārvietots daudz lidmašīnu. 

Engelsas gaisa spēku bāze cieta Ukrainas dronu uzbrukumā. 

Šajā lidlaukā atrodas stratēģiskie bumbvedēji. 

Tos izmantoja uzbrukumiem Ukrainai.

Lietuva gatavojas vienpusēji pārtraukt pārrobežu sadarbības līgumu ar Baltkrieviju

Lietuva plāno vienpusēji pārtraukt pildīt pirms 16 gadiem ar Baltkrieviju parakstīto līgumu par pārrobežu sadarbības principiem. 

Pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā līguma izpilde nav iespējama. 

Līgumu ar Baltkrieviju varētu atjaunot, ja tajā notiktu demokrātiskas pārmaiņas.

Latvijā četrās dienās reģistrēti 542 jauni Covid-19 gadījumi

Latvijā četru dienu laikā veikti gandrīz 3 tūkstoši Covid-19 izmeklējumi. 

Reģistrēti 542 jauni inficēšanās gadījumi. 

Saņemti arī divi ziņojumi par mirušajiem. 

Kovida pacientu skaits slimnīcās samazinājies līdz 453. 

Aizvadītajā nedēļā ar kovidu inficēto skaits samazinājies 37 pašvaldībās. 

Piecās pašvaldībās saslimušo skaits ir pieaudzis.

Trešdiena būs mazliet vēsāka, daudzviet līs un snigs

Trešdien gaisa temperatūra būs nedaudz zemāka. 

Vietām gaidāmi nokrišņi. 

Pēcpusdienā nokrišņi jau būs daudzviet. 

Gaidāms gan lietus, gan sniegs. 

Ceļi būs slideni. 

Pūtīs lēns līdz mēreni stiprs rietumu, dienvidrietumu vējš. 

Gaisa temperatūra naktī 1…-4 grādi. 

Dienā gaiss iesils līdz -1…4 grādiem. 

Rīgā debesis brīžiem skaidrosies. 

Nokrišņi gaidāmi galvenokārt trešdien pievakarē. 

Lēns līdz mērens dienvidrietumu vējš dienas gaitā pāries dienvidu vējā. 

Gaisa temperatūra naktī un dienā svārstīsies ap nulli.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti