Krievija aptur gāzes piegādes Polijai un Bulgārijai
Krievija vairs nepiegādā gāzi Polijai un Bulgārijai.
Abas valstis ir atteikušās maksāt Krievijai par gāzi rubļos.
Tas ir kārtējais Krievijas mēģinājums šantažēt Eiropu ar gāzi, uzskata Eiropas Komisija.
Eiropa esot gatava scenārijam, ka Krievija aptur gāzes piegādi visām 27 bloka dalībvalstīm.
Putins pieprasa neiejaukties karā Ukrainā
Krievijas prezidents Vladimirs Putins piedraudējis ar tūlītēju militāru triecienu valstīm, kas iejauksies karā ar Ukrainu.
Krievijas armija izmantošot vismodernākos ieročus.
Putins ir bieži lielījies ar modernu ieroču būvi Krievijā.
Tomēr karadarbība Ukrainā parādījusi Krievijas armijas ļoti zemo tehnisko un morālo sagatavotības līmenī.
Ukraina ziņo par Krievijas zaudējumiem
Ukrainas karā likvidēto Krievijas armijas karavīru skaits ir pārsniedzis 22 tūkstošus.
Tā liecina jaunākā Ukrainas drošības spēku apkopotā informācija.
Krievija jau vairākas nedēļas nav atjaunojusi ziņas par saviem zaudējumiem Ukrainā.
No Krievijas un Ukrainas pierobežas pienāk jaunas ziņas par ugunsgrēkiem naftas krātuvēs un it kā notriektiem bezpilota lidaparātiem.
Par iespējamām provokācijām saņemtas ziņas arī no starptautiski neatzītās Piedņestras Moldovā.
Rīgā ierodas Dānijas bruņutehnika un karavīri

Rīgā ierodas 300 Dānijas bruņoto spēku militārās un atbalsta tehnikas vienības.
Šonedēļ Latvijā jau ieradās pirmie Dānijas karavīri.
Latvijā izvietos aptuveni 750 Dānijas karavīrus un atbilstošu apbruņojumu.
Mērķis ir veicināt atturēšanu un stiprināt NATO kolektīvo aizsardzību alianses austrumu flangā.
Latvijā pieaug gripas izplatība
Pagājušajā nedēļā Latvijā vairāk nekā divas reizes palielinājusies gripas izplatība.
Rīgā, Jelgavā, Jūrmalā un Liepājā gripas intensitāte bijusi virs 100 gadījumiem uz 100 000 iedzīvotājiem.
Rīga neatļauj 9. maija pasākumus
Rīgas pašvaldība nav atļāvusi nevienu no pieteiktajiem pasākumiem 9. maijā pie tā dēvētā Uzvaras pieminekļa Pārdaugavā.
Nesen pieminekļu komplekss Uzvaras parkā atzīts par nedrošu.
Pašvaldība to daļēji norobežojusi.
Tuvojas Lielā talka
Sestdien, 30. aprīlī, notiks Lielā talka.
Šobrīd sakopšanai ir pieteiktas gandrīz 1000 talkas vietu.
Rūpes par dabu joprojām ir svarīgas lielai sabiedrības daļai.
Tā uzskata Lielās talkas vadītāja Vita Jaunzeme.
Atkritumu vākšanas talkas ir iespējams pieteikt līdz pusnaktij.
Gaidot Lielo talku, Esplanādes liepu alejā šodien iestādīta Holandes liepa.