Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Valsts lauž līgumu par teātra pārbūvi

„Valsts nekustamie īpašumi” lauza līgumu ar Jaunā Rīgas teātra būvnieku.

To vaino par zemas kvalitātes būvniecību un neievērotiem termiņiem.

Savukārt būvnieks „Rere būve 1” pārmetumus noliedz.

Tas problēmas saista ar projektētāju „Zaigas Gailes biroju”.

Abas puses gatavas tiesai.

Tikmēr Jaunā Rīgas teātra būvlaukumā nekas nenotiek jau astoņus mēnešus.

 

«airBaltic» veiksmīgi emitē obligācijas

Nacionālā lidsabiedrība „airBaltic” izlaida vērtspapīrus 200 miljonu eiro vērtībā.

Ar tiem uzņēmums piesaistīja vairāk nekā 100 investorus.

Tādējādi aviokompānija attīstīsies bez ierobežojumiem.

Tāpat „airBaltic” būs nauda nākamajiem lidaparātiem.

To sacīja aviokompānijas vadītājs Martins Gauss.

 

Revidentu uzietos trūkumus mediju uzraugs novērš lēni

Mediju uzraugs lēni novērš trūkumus sabiedriskā pasūtījuma pārvaldībā.

Tā norāda Valsts kontrole.

Revidenti uzsver uz trūkstošu uzrauga stratēģiju.

Tāpat tā pietiekami neizzina sabiedrības vajadzības.

Turklāt daļu naudas uzraugs novirza komercmedijiem.

Trūkumus uzraugam jāizlabo līdz 20.decembrim.

Tas ir pagarinātais termiņš.

 

Lielbritānijā jauns premjers

Boriss Džonsons trešdien, 24.jūlijā, kļuva par Lielbritānijas premjerministru.

Viņš deva svinīgu zvērestu karalienei Elizabetei II.

Džonsons amatā nomainīja Terēzu Meju.

Tas palielina bez vienošanās „Brexit” iespēju.

Tā uzskata eksperti.

Līdzīgās domās ir Skotijas premjere Nikola Stērdžena.

Viņa plāno Skotijas neatkarību.

 

Millers liecina ASV Kongresā

Bijušais īpašais ASV prokurors Roberts Millers sniedza liecību ASV Kongresā.

Bijušais prokurors atbildēja uz likumdevēju jautājumiem.

Tie saistīti ar viņa veikto izmeklēšanu.

Tajā viņš pētīja iespējamo Krievijas iejaukšanos pēdējās ASV prezidenta vēlēšanās.

Savās atbildēs Millers Trampu pilnībā neattaisnoja.

Savukārt Trampa skatījumā liecības sagrāva Millera reputāciju.

 

ASV soda „Facebook”

Sociālajam medijam „Facebook” noteica 4,4 miljardu sodu.

To piemēroja Amerikas Savienoto Valstu regulatori.

Iemesls ir datu privātuma pārkāpumi.

Tas ir līdz šim lielākais regulatoru noteiktais soda apmērs.

Vienlaikus ASV pret lielajām tiešsaistes platformām sāks izmeklēšanu.

Tā būs saistīta ar konkurences ierobežojumiem.

 

Eiropā karstuma vilnis

Beļģijā un Nīderlandē fiksēja jaunu karstuma rekordu.

Abās valstīs gaiss iesila līdz +39 grādiem.

Tik lielu karstumu apzināja pirmo reizi novērojumu vēsturē.

Ceturtdien, 25.jūlijā, Rietumeiropā gaidāma vēl lielāka svelme.

Siltāks kļūs arī Latvijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti