Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 22. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijas valdība spriež par budžetu

Valdība ceturtdien, 22. decembrī, apsprieda Latvijas nākamā gada un vidēja termiņa budžetu jeb naudas sadalījumu valstī.

Budžeta pieņemšanā lielāka uzmanība jāvelta iekšlietu dienestu uzlabošanai.

Tā norādīja Valsts prezidents Egils Levits.

Savukārt premjerministrs Krišjānis Kariņš no "Jaunās Vienotības" izteicies, ka valsts budžets būs ap 13 miljardiem eiro.

Lielākā daļa budžeta naudas jau ieplānota dažādiem tēriņiem.

Gaidāma arī papildu nauda, ko varēs sadalīt.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš

Jūrmalā paaugstina algas deputātiem

Ceturtdien, 22. decembrī, budžetu pieņēma arī vairākas pašvaldības.

Piemēram, Liepājas dome.

Savukārt Jūrmalas dome pieņēma ne tikai budžetu, bet paaugstināja arī domes darbinieku algas.

Tās paaugstināja līdz maksimāli iespējamajam līmenim.

Jaunā domes priekšsēdētāja Rita Sproģe (Zaļo un Zemnieku savienība) no jaunā gada saņems vairāk nekā par pusi lielāku algu – nepilnus 6000 eiro mēnesī.

Savukārt padomniekam, notiesātajam bijušajam mēram Gatim Truksim (Latvijas Zaļā partija) alga būs pat lielāka, nekā viņam bija mēra amatā.

Pret algu paaugstināšanu iebilda opozīcijas deputāti no Nacionālās apvienības.

Jūrmalas domes priekšsēdētajs Gatis Truksnis
Jūrmalas domes priekšsēdētajs Gatis Truksnis

ASV turpina atbalstīt Ukrainu

Amerikas Savienotās Valstis turpinās atbalstīt Ukrainu līdz uzvarai pār Krieviju.

Taču visu bruņojumu Amerika Ukrainai pašlaik nevar iedot.

Tā norāda ASV prezidents Džo Baidens.

Ukraina pēc iespējas drīzāk cer saņemt pretgaisa aizsardzības sistēmu "Patriot".

Šīs sistēmas iegādi Baidens Ukrainai ir apsolījis.

Savukārt Eiropas Savienība ir apņēmusies palielināt Ukrainai elektroenerģijas piegādi.

Pēc Krievijas raķešu apšaudēm daudzviet Ukrainā trūkst elektrības.

Daudzas pilsētas slīgst tumsā.

Ķīnā pieaug saslimstība ar Covid-19

Ķīnas lielākās pilsētas Šanhajas slimnīcas aicina savus darbiniekus gatavoties Covid-19 pacientu skaita pieaugumam.

Ķīna prognozē, ka puse Šanhajas iedzīvotāju varētu saslimt ar koronavīrusu.

Šanhajā dzīvo apmēram 25 miljoni cilvēku.

Šobrīd saslimuši ir apmēram pieci miljoni.

Covid-19 vīruss strauji izplatās ne tikai Šanhajā, bet arī citviet Ķīnā.

Solidaritātei ar Ukrainu Rīgā eglei izslēdz apgaismojumu

Rīgas domes ēkā un Rātslaukuma eglei ceturtdien, 22. decembrī, pēcpusdienā uz 10 minūtēm izslēdza apgaismojumu.

Šādi Rīga parādīja savu līdzjūtību Ukrainas tautai akcijā "Gaisma Ukrainai".

Noslēdzas labdarības maratons "Dod pieci!"

Ceturtdien, 22. decembrī, noslēdzas sabiedrisko mediju labdarības maratons "Dod pieci!".

Cilvēki tajā ziedo naudu ukraiņu bērniem.

Saziedoto naudu veltīs ukraiņu bērnu izglītībai, vizītēm pie veselības speciālistiem un citām lietām.

Līdz plkst.21 šim mērķim saziedoti apmēram 600 000 eiro.

Maratons "Dod pieci!" svinīgi noslēdzas plkst.22.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti