Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijāĢirts Auzāns

 

 

 

Brocēnu novadā aizdedzies kūdras lauks

Svētdien Brocēnu novadā aizdedzies kūdras lauks 1,2 hektāru platībā.

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam izdevies ugunsgrēku ierobežot, taču dzēšana joprojām turpinās.

Dzēst palīdz arī Valsts meža dienesta darbinieki.

Slimnīcās nonāk 18 pārkarsuši cilvēki

Aizvadītajā diennaktī ar pārkaršanas pazīmēm slimnīcās nogādāti 18 cilvēki.

Tā informē Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā.

Mediķi norāda, ka sāk pieaugt izsaukumi, kas saistīti ar pārkaršanu.

Tāpat arī ir daudz vairāk traumu un negadījumu.

Gaisa temperatūrai pārsniedzot 32 grādus, šodiena kļuvusi par karstāko dienu Latvijā pēdējo divu gadu laikā.

Visaugstāk – līdz +33 grādiem – termometra stabiņš pakāpās Mērsragā.

Tas ir jauns 20. jūnija karstuma rekords visā Latvijā.

Pirmdien un otrdien visā valstī izsludināts sarkanais brīdinājums par ekstremāli stipru karstumu līdz pat 34 grādiem.

Samazinās saslimstība ar Covid-19

Aizvadītajā diennaktī Latvijā turpināja samazināties saslimstība ar Covid-19.

Atklāti 74 jauni gadījumi.

Tas ir par desmit mazāk nekā diennakti iepriekš.

Divu nedēļu kumulatīvais saslimstības rādītājs uz 100 000 iedzīvotāju samazinājies līdz 105,5 gadījumiem.

Saņemtas ziņas par trīs ar Covid-19 sasirgušo nāvi.

Pagājušajā diennaktī slimnīcās ievietoti 18 Covid-19 pacienti.

Kopumā slimnīcās patlaban ārstējas 234 ar Covid-19 sasirgušie un 41 no viņiem ir smaga slimības gaita.

Ādamsona lietā vismaz četri apcietinātie

Saeimas deputāta Jāņa Ādamsona no partijas „Saskaņa” spiegošanas lietā aizturēti un apcietināti vismaz četri cilvēki.

Tā vēstīja TV3 raidījums "Nekā personīga".

Viens apcietinātais ir pats Ādamsons.

Saeimas deputāts Jānis Ādamsons ("Saskaņa")

Viņu tur aizdomās par spiegošanu Krievijas labā.

Otrs apcietinātais ir Krievijas pilsonis Genādijs Silonovs.

Viņš dzimis un audzis Latvijā, un bijis Latvijas PSR Valsts drošības komitejas kapteinis.

Raidījums vēsta, ka apcietinājumā varētu būt nonācis arī kādas pilsētas pašvaldības policijas priekšnieks.

Bet ceturtais šajā lietā apcietinātais varētu būt bijušais Latvijas PSR VDK Izmeklēšanas daļas nodaļas priekšnieks Andris Strautmanis.

Viņš savulaik strādājis Latvijas Drošības policijā un bijis iekšlietu ministra Mareka Segliņa padomnieks.

Beļģijā tornado

Borēnas pilsētai Beļģijā pāri traucies tornado.

Nodarīti postījumi vairākiem desmitiem ēku, bet 17 cilvēki guvuši vieglus savainojumus.

Vakardienas vētrā postījumi nodarīti ap 90 ēkām.

Izraēlā divos reģionos atkal jāvelk maskas

Izraēlas valdība divos valsts reģionos atkal iedzīvotājiem noteikusi prasību valkāt sejas maskas.

Valdība šādi reaģē uz jauniem koronavīrusa uzliesmojumiem skolās.

Armēnijā parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas

Armēnijā notiek parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas.

Premjerministrs Nikols Pašinjans vēlēšanas izsludināja, lai izbeigtu politisko krīzi.

Armēnijas premjerministrs Nikols Pašinjans

Noslēdzas Berlīnes kinofestivāls

Svētdien noslēdzas ikgadējais Berlīnes kinofestivāls.

Covid-19 ierobežojumu dēļ festivāls šogad bija sadalīts divos posmos – ierastajā ziemas kino skatē un papildu vasaras brīvdabas pasākumos.

Festivāla rīkotāji pavēstīja, ka skatītāju balvu saņēmusi Vācijas dokumentālā filma "Bahmana kungs un viņa klase".

Šo filmu jau martā godalgoja ar Sudraba lāci – žūrijas balvu.

Tagad tā uzvarējusi arī skatītāju balsojumā.

Kocēnu “Rubenes” florbolisti – Latvijas čempioni

Vidzemes Olimpiskajā centrā Valmierā šovakar par Latvijas čempioniem florbolā kļuva Kocēnu "Rubenes" florbolisti.

Viņi finālā ar rezultātu 3:2 uzvarēja “Talsu NSS/Krauzers” vienību.

Riteņbraucējs Skujiņš uzvar čempionātā

Latvijas riteņbraucējs Toms Skujiņš šodien Valgā uzvarēja Latvijas un Baltijas čempionātā grupas braucienā.

Baltijas čempionātā riteņbraucēji veica 173,3 kilometrus Valgas apkārtnē.

Pirmās formulas septītajā posmā uzvar Nīderlandes pilots

Pirmās formulas pasaules čempionāta septītajā posmā – Francijas "Grand Prix" šodien uzvarēja Nīderlandes pilots Makss Verstapens no "Red Bull" komandas.

Verstapens pēc septiņiem posmiem ir arī kopvērtējuma līderis.

Šosezon plānots aizvadīt 23 sacīkstes.

Laika ziņas

Naktī Latvijā gaidāms daļēji mākoņains laiks.

Atsevišķās vietās īslaicīgs lietus.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 1–5 m/s.

Gaisa temperatūra: +17…+22°.

Pirmdien dienā skaidrs laiks, pēcpusdienā daļēji mākoņains.

Vietām īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–6 m/s.

Gaisa temperatūra: +29…+34°.

Rīgā skaidrs laiks. Bez nokrišņiem.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–5 m/s.

Gaisa temperatūra: naktī +21…+22°, dienā +32…+34°.

Laika tips naktī 2. – labvēlīgs, dienā 4. – īpaši nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt