Ziņas vieglajā valodā 19. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 19. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 19. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Tiesai nodod imunologa Ņikiforenko krimināllietu

Prokuratūra nodevusi tiesai imunologa Jevgēnija Ņikiforenko krimināllietu par iespējamu seksuālu vardarbību pret pacientēm.

Mediķis apsūdzēts par septiņiem iespējami pastrādātiem nodarījumiem.

Šo lietu pērn decembrī izgaismoja Latvijas Radio.

 

Diennakts laikā reģistrēti 1179 jauni Covid-19 gadījumi 

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 1179 jauni Covid-19 gadījumi.

Tas ir lielākais jaunatklāto gadījumu skaits kopš aprīļa vidus.

Saņemti ziņojumi par trim mirušiem slimniekiem.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits palielinājies līdz 157.

Epidemiologi atgādina par piesardzību.

Izvairīties no vietām, kur iespējama cilvēku pulcēšanā, un ievērot higiēnu.

 

Ādažos notiek mācības ar iznīcinātāju pārlidojumiem

Ādažu poligonā šovakar notiks mācības ar iznīcinātāju pārlidojumiem.

Bruņotie spēki aicina iedzīvotājus ar izpratni izturēties pret šīm mācībām.

Iznīcinātāju lidojumi sāksies pēc stundas un turpināsies līdz plkst. 23.

 

ASV analītiķi: Putins karā cenšas izmantot etniskās minoritātes

Krievija Ukrainā turpina apšaudīt civilos objektus.

Putins karā pret Ukrainu cenšas izmantot etniskās minoritātes.

Uz to norāda ASV militārie analītiķi.

Krievi visriskantākajās uzbrukuma operācijās norīko etnisko minoritāšu pārstāvjus.

Par to ziņo arī Ukrainas armija.

 

Ukrainas pirmā lēdija viesojas ASV

Ukrainas pirmā lēdija Oļena Zelenska viesojas ASV.

Rīt Zelenska uzstāsies Kongresā.

Vakar viņa tikās ar ASV valsts sekretāru Entoniju Blinkenu.

Šodien viņa tikās ar ASV pirmo lēdiju Džilu Baidenu.

Abas pirmās lēdijas tiekas otrreiz.

Maijā ASV prezidenta kundze negaidīti ieradās Kijevā

 

Lielbritānijā nebijis karstums 

Lielbritānijā sasniegts karstuma rekords.

Gaisa temperatūra pārsniegusi 40 grādu robežu.

Lielā karstuma dēļ daudzviet Londonā izcēlušies ugunsgrēki.

Pilsētas mērs situāciju raksturojis kā bīstamu.

Ugunsdzēsēji aicinājuši iedzīvotājus šajā laikā neizmantot grilus.

Bieži aizpūstās dzirksteles kļūst par ugunsgrēku cēloni.

Varas iestādes aicinājušas iedzīvotājus nedoties ceļojumos bez liekas nepieciešamības.

Pārvietošanās valstī ir ievērojami apgrūtināta.

Karstuma dēļ ir atcelts milzīgs skaits vilcienu reisu.

Nākamajās dienās gaisa temperatūra britu salās nokritīsies līdz aptuveni 30 grādiem.

Arī šāda gaisa temperatūra britiem ir ļoti augsta.

Arī daudzviet citur Eiropā karstums izraisījis nopietnas problēmas.

Daudzviet ir plaši ugunsgrēki.

Pašlaik sausuma draudiem ir pakļauta aptuveni puse no Eiropas Savienības teritorijas.

Īpaši smaga situācija un nokrišņu trūkums ir Francijā, Rumānijā, Spānijā, Portugālē un Itālijā.

Sausums var atstāt nopietnu ietekmi uz labības ražu.

 

Laika ziņas Latvijā

Rīt Latvijā būs maz mākoņu un spoži spīdēs saule.

Valsts centrālajā un austrumu daļā pastiprināsies vējš.

Naktī vietām Kurzemē veidosies migla.

Gaisa temperatūra naktī būs 10..14 grādi, dažviet piekrastē līdz 17 grādiem.

Dienā ziemeļu, ziemeļrietumu vēja ātrums brāzmās sasniegs 10–14 metrus sekundē.

Kurzemē vējš būs lēnāks.

Gaiss dienā iesils līdz 19..23 grādiem.

Vietām Kurzemē gaisa temperatūra pakāpsies līdz 26 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti