Ziņas vieglajā valodā 16. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 16. martā.

Ziņas vieglajā valodā 16. martā
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

Drīzumā varētu notikt Ukrainas un Krievijas prezidentu sarunas

Nākamo dienu laikā iespējamas Ukrainas un Krievijas prezidentu sarunas par uguns pārtraukšanu. 

Par to ziņo Ukrainas amatpersonas.

Tikmēr Kremlis ziņoja, ka Ukrainas kļūšana par neitrālu valsti varētu būtu sarunu kompromiss. 

Neitralitātes statuss kā Zviedrijai un Austrijai tiekot apspriests sarunās ar Kijivu.

Krievija izslēgta no Eiropas Padomes

Krievija izslēgta no Eiropas Padomes. 

Šīs organizācijas mērķis ir stiprināt cilvēktiesības, demokrātiju un likuma varu Eiropā. 

Krievijas iedzīvotāji tagad vairs nevarēs vērsties Eiropas Cilvēktiesību tiesā ar sūdzībām pret Krievijas valsti.

ASV nodos Ukrainai pretgaisa aizsardzības sistēmas

ASV nodos Ukrainai pretgaisa aizsardzības sistēmas. 

Par to paziņojis ASV prezidents Džo Baidens. 

ASV piegādās tālas darbības pretgaisa aizsardzības sistēmas un munīciju šīm sistēmām.

Lietuvas prezidents gatavs organizēt rietumvalstu līderu vizītes uz Ukrainu

Lietuvas prezidents gatavs organizēt rietumvalstu līderu vizītes uz Ukrainu. 

Šonedēļ Kijivu apmeklēja Polijas, Čehijas un Slovēnijas premjerministri. 

Viņi tikās ar Ukrainas prezidentu Volodimiru Zelenski, kurš aicināja šim paraugam sekot arī citus Rietumu līderus.

Ukrainas Ģenerālprokuratūra ziņo par vairāk nekā 100 karā mirušiem bērniem

Kopš kara sākuma Ukrainā bojā gājuši 103 bērni. 

Krievijas veiktajos uzbrukumos vēl vismaz 100 bērnu ir ievainoti. 

Par to paziņojusi Ukrainas Ģenerālprokuratūra.

Ukrainas ģenerālprokurore norādījusi, ka dati ir neprecīzi. 

Ukrainas varasiestādēm nav informācijas par upuriem Krievijas armijas okupētajās teritorijās.

Krievijas karaspēka uzbrukumos cietušas vairāk nekā 100 Ukrainas slimnīcas. 

Septiņas slimnīcas vairs nebūs iespējams atjaunot. 

Par to paziņojis Ukrainas veselības ministrs.

Ukrainas kara bēgļu centrā Rīgā reģistrēti vairāk nekā 4300 cilvēki

Bēgļu centrā Rīgā Kongresu namā līdz šim reģistrēti vairāk nekā 4300 cilvēki no Ukrainas.

Rīgas pašvaldība izmitinājusi vairāk nekā 900 personas. 

Izglītības saņemšanai pieteikti vairāk nekā 800 bērni.

Bēgļiem no Ukrainas šodien sākta garantētā minimālā ienākuma pabalsta izmaksa

Bēgļiem no Ukrainas Latvijā sākta garantētā minimālā ienākuma pabalsta izmaksa. 

Pabalsta saņemšana notiek bēgļu atbalsta centrā. 

Katram cilvēkam ir pieteikts konkrēts pabalsta saņemšanas laiks. 

Tāpat cilvēki var saņemt Eiropas pārtikas pakas.

Latvijā atklāti vēl 5138 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā konstatēti 5138 saslimšanas gadījumi ar Covid-19. 

20 inficēti cilvēki miruši. 

Divu nedēļu kumulatīvais saslimstības rādītājs turpina samazināties.

Latvijā sākusies gripas epidēmija

Slimību profilakses un kontroles centrs no rītdienas noteicis gripas epidēmijas sākumu. 

Lielākā saslimstība ar gripu patlaban ir Daugavpilī un Liepājā. 

Vidējā saslimstības ar gripu Latvijā sasniegusi 57 gadījumus uz 100 000 iedzīvotāju. 

Biežāk slimo bērni vecumā no 5 līdz 14 gadiem. 

Vislabākā aizsardzība pret gripu ir vakcinācija. 

Šobrīd vakcināciju pret gripu valsts apmaksā ikvienam iedzīvotājam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti