Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija veikusi kārtējo masīvo raķešu triecienu Ukrainā

Krievija veikusi kārtējo masīvo raķešu triecienu pa Ukrainas teritoriju.

Krievija izšāvusi gandrīz 80 raķetes.

Puse no izšautajām raķetēm bijušas vērstas pret galvaspilsētu Kijivu.

Tas ir viens no masveidīgākajiem triecieniem kopš Krievijas iebrukuma sākuma.

Ukrainas pretgaisa aizsardzības spēkiem izdevies notriekt lielāko daļu no šīm raķetēm.

Mērķi sasniegušas vien aptuveni 15 raķetes.

Arī šoreiz nodarīti postījumi galvenokārt maģistrālajiem tīkliem un koģenerācijas stacijām.

 

Eiropas Savienība apstiprina jaunas sankcijas pret Krieviju

Šis masīvais uzbrukums noticis vien dažas stundas pirms Eiropas Savienība apstiprināja jaunu sankciju sarakstu Krievijai.

Jaunās sankcijas ierobežos divējādas nozīmes preču un tehnoloģiju eksportu.

Ievērojami palielināts saraksts ar sankcijām pakļautajiem subjektiem, kas saistīti ar Krievijas militāro sektoru.

Tāpat sankcijām pakļautas vairākas Krievijas bankas, televīzijas kanāli un daļa kalnrūpniecības nozares.

Šis ir jau devītais Eiropas Savienības sankciju saraksts pret Krieviju.

 

Vienojas par papildu finansiālo palīdzību Ukrainai

Briselē panākta vienošanās par papildu finansiālo palīdzību Ukrainai 18 miljardu eiro apmērā nākamajā gadā.

Tāpat Eiropadomē pausts atbalsts Krievijas saukšanai pie atbildības par pastrādātajiem kara noziegumiem.

Latvija atbalsta īpaša tribunāla izveidi.

 

Latvijā sarūk gāzes patēriņš

Latvijā būtiski samazinās dabasgāzes patēriņš.

10 mēnešu laikā patērētās dabasgāzes apmērs samazinājies par gandrīz 36%.

Tas ir vairāk nekā par trešdaļu.

Par to liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Patērētāji kļuvuši taupīgāki, siltina ēkas un gāzes vietā apkurei vairāk izmanto šķeldu.

 

Beļģijā streiko transporta nozares darbinieki

Protestējot pret enerģijas rēķinu un dzīves dārdzības pieaugumu, Beļģijā streiko transporta nozares darbiniekus pārstāvošās arodbiedrības.

Visā Beļģijā ir traucēta sabiedriskā transporta kustība.

Streiks īpaši skāris dzelzceļa un metro sistēmas Briselē un tās apkārtnē.

Traucēts arī Briseles starptautiskās lidostas darbs.

Arodbiedrības pieprasa algu palielināšanu, enerģijas cenu iesaldēšanu un nodokļu palielināšanu kapitālam.

 

Latvijā reģistrēti vēl 356 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 356 inficēšanās ar Covid-19 gadījumi.

Miruši četri sasirgušie.

Veikti 1459 testi.

Pozitīvi bijuši gandrīz 25%.

 

Sācies ikgadējais labdarības maratons "Dod pieci!"

Labdarības akcijas "Dod pieci!" stikla studija

Ir sācies ikgadējais Latvijas Radio organizētais labdarības maratons "Dod pieci!".

Šogad labdarības maratons veltīts ukraiņu bēgļu bērniem.

Galvenokārt ukraiņu bērniem mācībām vajadzīga datortehnika, nepieciešams arī silts ēdiens, ziemas drēbes un apavi.

 

Laika ziņas

Rīt saglabāsies sals.

Vietām gaidāma migla un sarma.

Vietām arī nedaudz uzsnigs.

Dienas gaitā daudzviet valstī uzspīdēs saule.

Gaidāms lēns vējš un bezvējš.

Naktī gaisa temperatūra pazemināsies līdz -6..-11 grādiem.

Dienas vidū temperatūra gaidāma -4..-10 grādu robežās.

 

Rīgā gaidāms daļēji mākoņains laiks.

Pārsvarā bez nokrišņiem.

Gaisa temperatūra naktī un dienā svārstīsies starp -5 un -10 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti