Ziņas vieglajā valodā 15. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 15.oktobrī
00:00 / 04:48
Lejuplādēt

Slimnīcās vēl nešķiro pacientus

Slimnīcās vēl nav jāšķiro pacienti. Tā saka Veselības ministrijā. 

Tas notiks tad, kad slimnīcās vairs nebūs vietas intensīvās terapijas nodaļās. 

No pirmdienas, 18. oktobra, daudzās slimnīcās pārtrauks sniegt plānveida palīdzību. 

Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīcā drīzumā atvērs vēl vienu uzņemšanas punktu, kas būs paredzēts tieši Covid-19 pacientiem

Latvijā atklāj vēl 2142 Covid-19 gadījumus

Mediķu darbs ar Covid-19 pacientiem slimnīcā.
Mediķu darbs ar Covid-19 pacientiem slimnīcā.

Pagājušajā diennaktī Latvijā reģistrēti 2142 jauni Covid-19 gadījumi. 

12 pacienti miruši. 

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs palielinājies līdz 1110. 

Tas ir līdz šim augstākais Latvijā reģistrētais. 

Slimnīcās ārstējas 980 Covid-19 pacienti. No tiem 123 ir ar smagu slimības gaitu.

Latvija turpina palielināties vakcinācijas pret Covid-19 aptvere

Latvijā arvien vairāk cilvēku saņem poti pret Covid-19. 

Vakcinēšanās temps pieauga pēc valdības lēmuma prasīt strādājošajiem obligāti potēties. 

Šonedēļ katru dienu sapotēti vairāk nekā 10 000 cilvēku. 

Vakcinācijas procesu pabeiguši aptuveni 49% valsts iedzīvotāju.

"Pfizer" un "BioNTech" lūdz apstiprināt Covid-19 vakcīnas izmantošanu piecus līdz 11 gadus veciem bērniem

"Pfizer" un “BioNTech” lūdz apstiprināt Covid-19 vakcīnu piecus līdz 11 gadus vecu bērnu vakcinācijai Eiropas Savienībā (ES). 

Līdz šim "Pfizer" un "BioNTech", un "Moderna" vakcīnas ES atļautas 12 gadus vecu bērnu potēšanai.

Otro “Janssen” poti pret Covid-19 varēs saņemt no 16. oktobra

No sestdienas "Johnson&Johnson" jeb “Janssen” vakcīnu saņēmušie cilvēki varēs pieteikties balstvakcinācijai pret Covid-19. 

Balstvakcinācija nav obligāta. 

Arī bez tās Covid-19 sertifikāts ir derīgs.

Valsts policija: Vēlme apzināti inficēties ar Covid-19 ir neētiska un par to iespējama kriminālatbildība

Sociālajos tīklos uzmanību piesaistījusi kāda aktīvistu grupa ar nosaukumu "Kafijas tase". 

Tās dalībnieki meklē Covid-19 slimniekus, lai no viņiem inficētos un iegūtu pārslimošanas sertifikātu. 

Ja cilvēks sevi apzināti ir inficējis un pēc tam inficē citus, kas saslimst vai nomirst, varētu iestāties kriminālatbildība. 

To saka policijā.

Lielbritānijā uzbrucējs nodūris parlamenta deputātu

Lielbritānijā nogalināts deputāts Deivids Eimss. 

Viņu sadūra deputāta apmeklētāju pieņemšanas centrā. 

Uzbrucējs ir aizturēts. 

Policija nav sniegusi informāciju par iespējamo uzbrukuma motīvu. 

Eimss pārstāv premjera Borisa Džonsona konservatīvo partiju. 

Lielbritānijas politiķi pauduši šoku par notikušo. 

Vardarbība pret britu politiķiem ir retums, taču 2016. gadā tika nogalināta deputāte Džo Koksa no Leiboristu partijas.

Šodien atzīmē Valsts valodas dienu 

Latvijā pirmo reizi atzīmēja Valsts valodas dienu. 

Pēc Valsts prezidenta Egila Levita ierosinājuma to svinēs 15. oktobrī. 

Latviešu valodas aģentūra rīkoja akciju "Latviešu valoda man ir...".

Tajā piedalījās vairāk nekā 900 cilvēku no daudzām valstīm. 

Viņi iesūtīja savus vēstījumus par latviešu valodu. 

Iesūtītos stāstus Latviešu valodas aģentūra apkopos līdz valsts svētkiem – 18. novembrim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti