Bezdarbs Latvijā - 6%
Bezdarba līmenis Latvijā samazinājās līdz 6 procentiem.
Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati par trešo ceturksni.
Šajos mēnešos bez darba bija aptuveni 59 tūkstoši cilvēku.
Latvija ar augstāko bezdarba līmeni ilgstoši bija vadībā starp Baltijas valstīm.
Bet šā gada trešajā ceturksnī Latviju nedaudz apsteidza Lietuva.
Atlaista Centrāltirgus valde

Rīgas vicemērs Vadims Baraņņiks piektdien, 15. novembrī, atlaida Centrāltirgus valdi.
Viņš pārstāv Neatkarīgo deputātu frakciju.
Baraņņiks iecēla arī jaunu vadību.
Atlaistie speciālisti komentārus sola tikai vēlāk.
Tāpat vicemērs vērsās pret bijušo „Rīgas satiksmes” vadību.
Tās darbu pašvaldības uzņēmumā vērtēs pašreizējā valde.
Viņi skatīs arī eksmēra „saskaņieša” Nila Ušakova atbildību.
Partija „Gods kalpot Rīgai” pēc šiem notikumiem pārtrauca sadarbību Rīgas domē ar Neatkarīgo deputātu frakciju.
To apstiprināja galvaspilsētas mērs Oļegs Burovs no „Gods kalpot Rīgai”.
Minimālo algu Latvijā saņem ap 12% darbinieku
Minimālo algu vai mazāk saņem vismaz 100 tūkstoši darbinieku.
Tie ir nedaudz vairāk kā 12% Latvijas darbinieku.
Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati par trešo ceturksni.
Lielākais mazo algu saņēmēju skaits bija Latgalē.
Tur šādu summu saņēma vismaz piektā daļa darbinieku.
Polija drīz vairs nepirks gāzi no Krievijas
Polija pārtrauks gāzes importu no Krievijas koncerna „Gazprom”.
Par to publiski paziņoja Polijas gāzes kompānija.
Tas notiks pēc trīs gadiem.
Tad beigsies abu valstu savstarpējais gāzes līgums.
Tādējādi Polija mazinās atkarību no Krievijas gāzes.
Baltkrievija pastiprina drošību uz robežas ar Ukrainu
Drošības pastiprināšana uz Baltkrievijas un Ukrainas robežas notika netālu no Černobiļa kodolavārijas vietas.
Iemesls ir tūristu skaits.
Tas pēdējā laikā būtiski pieaug.
Šogad slēgto zonu apmeklēja vairāk nekā 100 tūkstoši cilvēku.
Tūrismu veicināja seriāla „Černobiļa” panākumi.
Drošības pasākumus papildinās ar novērošanas kamerām un operatīvās vadības centru.
Lietuva un Krievija apmaina spiegus
Lietuva un Krievija piektdien, 15. novembrī, apmainīja spiegus..
Lietuva apžēloja divus notiesātos.
Viens no viņiem bija Federālā drošības dienesta darbinieks.
Krievija pretī atdeva divus par Lietuvas militārā izlūkdienesta uzdevumu izpildi apsūdzētos.
Plašāka informācija pagaidām nav pieejama.
Venēcijā slēdz tūrisma objektus
Venēcijā piektdien, 15. novembrī, slēdza slavenākos tūrisma objektus.
Itālijas pilsētā ir vieni no lielākajiem plūdiem pēdējās dekādēs.
Ūdens līmenis vietām tuvojas diviem metriem.
Zaudējumi no dabas parādības sasniedz vairākus miljonus eiro.
Venēcijā joprojām ir spēkā ārkārtas stāvoklis.

Tiešsaistē bez maksas varēs skatīties Latvijas filmas
Tiešsaistes festivālā bez maksas būs pieejamas 12 Latvijas filmas.
Kinolentes atrodas portālā „filmas.lv”.
Festivāls „Latvijas filmas pasaulē” norisinās līdz 25. novembrim.
Izlasē piedāvās piecas Simtgades filmas, trīs restaurētus darbus no Latvijas kino zelta fonda un četras filmas ģimenei.