Ziņas vieglajā valodā 15. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 15. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 15.novembrī Matīss Rutks

    Bezdarbs Latvijā - 6%

    Bezdarba līmenis Latvijā samazinājās līdz 6 procentiem.

    Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati par trešo ceturksni.

    Šajos mēnešos bez darba bija aptuveni 59 tūkstoši cilvēku.

    Latvija ar augstāko bezdarba līmeni ilgstoši bija vadībā starp Baltijas valstīm.

    Bet šā gada trešajā ceturksnī Latviju nedaudz apsteidza Lietuva.

    Atlaista Centrāltirgus valde

    Rīgas vicemērs Vadims Baraņņiks piektdien, 15. novembrī, atlaida Centrāltirgus valdi.

    Viņš pārstāv Neatkarīgo deputātu frakciju.

    Baraņņiks iecēla arī jaunu vadību.

    Atlaistie speciālisti komentārus sola tikai vēlāk.

    Tāpat vicemērs vērsās pret bijušo „Rīgas satiksmes” vadību.

    Tās darbu pašvaldības uzņēmumā vērtēs pašreizējā valde.

    Viņi skatīs arī eksmēra „saskaņieša” Nila Ušakova atbildību.

    Partija „Gods kalpot Rīgai” pēc šiem notikumiem pārtrauca sadarbību Rīgas domē ar Neatkarīgo deputātu frakciju.

    To apstiprināja galvaspilsētas mērs Oļegs Burovs no „Gods kalpot Rīgai”.

    Minimālo algu Latvijā saņem ap 12% darbinieku

    Minimālo algu vai mazāk saņem vismaz 100 tūkstoši darbinieku.

    Tie ir nedaudz vairāk kā 12% Latvijas darbinieku.

    Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati par trešo ceturksni.

    Lielākais mazo algu saņēmēju skaits bija Latgalē.

    Tur šādu summu saņēma vismaz piektā daļa darbinieku.

    Polija drīz vairs nepirks gāzi no Krievijas

    Polija pārtrauks gāzes importu no Krievijas koncerna „Gazprom”.

    Par to publiski paziņoja Polijas gāzes kompānija.

    Tas notiks pēc trīs gadiem.

    Tad beigsies abu valstu savstarpējais gāzes līgums.

    Tādējādi Polija mazinās atkarību no Krievijas gāzes.

    Baltkrievija pastiprina drošību uz robežas ar Ukrainu

    Drošības pastiprināšana uz Baltkrievijas un Ukrainas robežas notika netālu no Černobiļa kodolavārijas vietas.

    Iemesls ir tūristu skaits.

    Tas pēdējā laikā būtiski pieaug.

    Šogad slēgto zonu apmeklēja vairāk nekā 100 tūkstoši cilvēku.

    Tūrismu veicināja seriāla „Černobiļa” panākumi.

    Drošības pasākumus papildinās ar novērošanas kamerām un operatīvās vadības centru.

    Lietuva un Krievija apmaina spiegus

    Lietuva un Krievija piektdien, 15. novembrī, apmainīja spiegus..

    Lietuva apžēloja divus notiesātos.

    Viens no viņiem bija Federālā drošības dienesta darbinieks.

    Krievija pretī atdeva divus par Lietuvas militārā izlūkdienesta uzdevumu izpildi apsūdzētos.

    Plašāka informācija pagaidām nav pieejama.

    Venēcijā slēdz tūrisma objektus

    Venēcijā piektdien, 15. novembrī, slēdza slavenākos tūrisma objektus.

    Itālijas pilsētā ir vieni no lielākajiem plūdiem pēdējās dekādēs.

    Ūdens līmenis vietām tuvojas diviem metriem.

    Zaudējumi no dabas parādības sasniedz vairākus miljonus eiro.

    Venēcijā joprojām ir spēkā ārkārtas stāvoklis.

    Plūdi Venēcijā 13.11.2019

    Tiešsaistē bez maksas varēs skatīties Latvijas filmas

    Tiešsaistes festivālā bez maksas būs pieejamas 12 Latvijas filmas.

    Kinolentes atrodas portālā „filmas.lv”.

    Festivāls „Latvijas filmas pasaulē” norisinās līdz 25. novembrim.

    Izlasē piedāvās piecas Simtgades filmas, trīs restaurētus darbus no Latvijas kino zelta fonda un četras filmas ģimenei.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti