Ziņas vieglajā valodā 13. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 13. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latviju apsūdz vardarbībā pret migrantiem

Cilvēktiesību aizstāvības organizācija "Amnesty International" apsūdz Latviju vardarbībā pret migrantiem uz Baltkrievijas robežas.

Organizācija publicējusi attiecīgu ziņojumu.

Robežas šķērsotājus robežsargi esot piekāvuši un pazemojuši.

Atbildīgās Latvijas iestādes šos pārmetumus noraida.

Šai apsūdzībai nepiekrīt arī iekšlietu ministrs Kristaps Eklons no partijas "Attīstībai/Par!".

Nav saņemta neviena oficiāla liecība vai iesniegums par šiem pārkāpumiem – viņš saka.

Arī Tiesībsarga birojs pārbaudēs pārkāpumus nav atklājis.

Taču situācija uz Baltkrievijas robežas neesot vienkārša.

 

Atzīst, ka Krievijas režīms ir teroristisks

Krievijas režīms ir teroristisks.

Tā rezolūcijā jeb īpašā ziņojumā norāda Eiropas Padomes Parlamentārā asambleja.

Eiropas Padome ir pirmā starptautiskā organizācija, kas izslēdza Krieviju no sava sastāva.

Jaunajā rezolūcijā pirmo reizi vēsturē aicina Ukrainai piešķirt militāru palīdzību.

 

Krievija turpina apšaudīt Ukrainu

Krievijas armija turpina apšaudīt Ukrainas teritoriju.

Pagājušajā diennaktī Krievijas raķetes trāpījušas vairāk nekā 40 apdzīvotās vietās.

To paziņoja Ukrainas armijas vadība.

Daudz apšaudīti Mikolajivas, Vinnicas, Čerkasu un Černihivas reģioni.

Ukrainas armija savukārt turpina pretuzbrukumus Hersonas un Luhanskas apgabalos.

Tur krievu armija pārgājusi aizsardzības pozīcijās.

Ukrainas armija atbrīvojusi piecas apdzīvotas vietas Hersonas reģionā.

 

Seniorus aicinās vakcinēties pret Covid-19 un gripu

Latvijā šonedēļ seniori sāks saņemt īsziņas ar aicinājumu vakcinēties pret Covid-19 un gripu.

Īsziņas nesaņems seniori, kuriem ārsti neiesaka vakcinēties.

Tie ir seniori, kuriem nesen bijis pozitīvs laboratorijā veikts Covid-19 tests.

Arī seniori, kuri nesen pārslimojuši kovidu vai jau saņēmuši Covid-19 vakcīnu.

 

Latvijas hokeja čempionāta spēles tiesās arī Ukrainas tiesneši

Latvijas hokeja čempionāta spēles tiesās arī Ukrainas tiesneši.

Tā paziņoja Latvijas Hokeja federācija.

Šis būs atbalsts Ukrainas hokejam.

Ukrainas tiesneši tiesās hokeja līgas, kā arī divas Jaunatnes attīstības hokeja līgas spēles.

Latvijas Hokeja federācija centīsies arī nākotnē sadarboties ar Ukrainas hokeja federāciju.

 

Latvijas sportistus piesaka čempionātam paralimpiskajā riteņbraukšanā trekā 

Pasaules čempionātam paralimpiskajā riteņbraukšanā trekā pieteikti divi Latvijas sportisti – Oskars Gailišs un Raimonds Vītols.

Pasaules čempionāts Senkantēnā, Francijā, notiks pēc nedēļas – no 20. līdz 23. oktobrim.

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

Valsts austrumos veidosies migla, kurā redzamība būs 100–500 metri.

Rīt diena būs mākoņaina, vietām skaidrosies.

Vakarā vietām Kurzemē īslaicīgs lietus.

No rīta atsevišķos rajonos saglabāsies migla.

Pūtīs dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt 4…9 grādi, rīt dienā 9…13 grādi.

 

Rīgā šonakt un rīt dienā bez nokrišņiem, debesis mākoņainas, brīžiem skaidrosies.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā 5… 7 grādi, rīt dienā 11…13 grādi.

Laika tips 2., labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti