Ziņas vieglajā valodā 12. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 12. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 12. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Hersonu atbrīvo

Ukrainas karavīri strauji atbrīvo Krievijas iebrucēju pamesto Ukrainas teritoriju.

Amatpersonas aicina iedzīvotājus nesteigties ar atgriešanos savā dzīvesvietā.

Atbrīvotās teritorijas joprojām ir bīstamas.

Tās var tikt apšaudītas.

Atbrīvotajā Hersonā atgriezusies arī Ukrainas policija.

Kontrolpunkti izvietoti gan ap Hersonu, gan tās teritorijā.

Savukārt Krievija nosauca jaunu Hersonas apgabala galvaspilsētu.

Tā tagad būs Heņičeska.

Eiropa neskatīsies Krievijas delegācijas uzstāšanos G20 samitā

Eiropas Savienība un Lielbritānija neskatīsies Krievijas delegācijas uzstāšanos G20 samitā.

Šī starptautiskā sapulce notiks nākamnedēļ (15. un 16.novembrī) Bali, Indonēzijā.

Šādi Eiropas Savienība un Lielbritānija norādīs, ko domā "par Krievijas noziegumiem, ļaunprātībām un nelikumībām".

Tā raksta britu prese.

Šīs valstis arī aicinās Krieviju pārtraukt karu Ukrainā.

Aicina beigt izdienas pensijas

Šogad izdienas pensijām Latvijā nepieciešami aptuveni 77 miljoni eiro.

Savukārt nākamgad izdienas pensijām vajadzēs apmēram 85 miljonus eiro.

Šajos aprēķinos nav ierēķinātas militārpersonu izdienas pensijas.

Valsts kontrole atkārtoti uzsver, ka izdienas pensiju politika valstī ir novecojusi.

Vajadzīga šīs sistēmas maiņa.

Taču to nav tik vienkārši mainīt.

"Konservatīvos" vadīs Eglītis

Par partijas "Konservatīvie" valdes priekšsēdētāju ievēlēts labklājības ministrs Gatis Eglītis.

Sava vietnieka amatā viņš iecēla Ķekavas novada domes deputātu Andri Vītolu.

Pēc Saeimas vēlēšanām līdzšinējā partijas valde paziņoja par atkāpšanos.

Saeimas vēlēšanās par "Konservatīvajiem" nobalsoja mazāk nekā 5% vēlētāju.

Futbola komanda "Valmiera" kļūst par Latvijas čempioniem

Futbola komanda "Valmiera" sestdien, 12. novembrī, Latvijas futbola virslīgā ar 2:0 uzvarēja "Liepāju".

Līdz ar šo uzvaru „Valmiera” pirmo reizi kļuva par Latvijas čempioniem.

„Valmieras” komandas labā vārtus guva spēlētāji Raimonds Krollis un Džibrils Gejs.

Latvija florbolā pārspēj Slovākiju

Latvijas vīriešu florbola izlase sestdien, 12. novembrī, Šveices pilsētā Vintertūrā pasaules čempionātā ar 8:5 pārspēja Slovākiju.

13. novembrī Latvija varēs turpināt cīņu par piekto vietu.

Latvijai būs jāspēlē ar Vācijas un Norvēģijas spēles uzvarētāju.

Latvijas florbolisti piedalījušies visos 13 līdz šim notikušajos pasaules čempionātos.

Lielākais sasniegums ir sešas reizes iegūta piektā vieta.

Desmitā daļa iedzīvotāju apmierināti ar pansionātiem

Tikai desmitā daļa iedzīvotāju uzskata, ka pansionātos ir laba veselības aprūpe.

Par to liecina jauns pētījums.

Vairāk nekā puse aptaujāto uzskata, ka pansionātos veselības aprūpe ir jāuzlabo.

Pēdējā laikā cilvēku vidējais dzīves ilgums Latvijā ir būtiski palielinājies.

Tāpēc gan valstiski, gan ģimenēs ir jādomā, kā nodrošināt cienījamas vecumdienas senioriem.

Īpaši jādomā par tiem vecajiem cilvēkiem, kuri par sevi vairs nevar pilnvērtīgi parūpēties un dzīvo pansionātā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti