Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Visā valstī ir apgrūtināta braukšana

Sniega un sniegputeņa dēļ visā valstī ir apgrūtināta braukšana.

Talsu apkārtnē braukšanas apstākļi ir kritiski.

Ceļi apledo.

Var redzēt apmēram 40 metrus.

Ir putenis.

Ceļi var būt neizbraucami.

Snigšana turpināsies arī rīt.

Tā prognozē sinoptiķi.

Savukārt Rīgā būs atkala jeb sasalstošs lietus.

Ledus kārta uz ietvēm un brauktuvēm veidojas strauji.

Tas veidojas arvien no jauna.

Cilvēkiem jāuzmanās, jo ietves un brauktuves ir un būs slidenas.

 

Ilgāk jāgaida sabiedriskais transports

Atsevišķos reģionos šorīt iedzīvotājiem nācās ļoti ilgi gaidīt sabiedrisko transportu.

Tāpat bija jāpavada ilgāks laiks ceļā uz darbu.

Notika arī avārijas.

Rīgā avārijas dēļ šodien bija traucēta 5. tramvaja kustība.

Pēc kāda laika tā tika atjaunota.

Savukārt lidostā "Rīga" no rīta nedarbojās skrejceļš.

Lidostā arī aicina rēķināties, ka laika apstākļi ietekmē arī cita veida transporta kustību uz lidostu un no tās.

Sniegputeņa un apgrūtinātās braukšanas dēļ var kavēties pasta sūtījumu piegādes.

 

Aptur "Baltic International Bank" darbu

Banku uzraugs apturējis finanšu pakalpojumus "Baltic International Bank".

Lēmums pieņemts rūpēs par Latvijas banku stabilitāti.

Domāts arī par šīs bankas klientu interešu aizsardzību.

"Baltic International Bank" esot nonākusi vai nonāks finanšu grūtībās.

Taču šīs bankas darbību finanšu uzraugs izvēlējies nestabilizēt.

 

Trešdien Saeima lems par jauno valdību

Saeima šo trešdien balsos par jaunās valdības apstiprināšanu.

Valdības deklarācija ir pabeigta.

Vēl tiek izstrādāts koalīcijas līgums.

Tajā skaitā par atsevišķiem tematiem, par kuriem politiķu domas ir dažādas.

Pēc garām diskusijām būtisku šķēršļu valdības darbības sākšanai nav.

Tā norāda valdības partiju pārstāvji.

Paredzēts, ka valdības deklarāciju un koalīcijas līgumu parakstīs trešdienas rītā.

Drīz pēc tam Saeima balsos par nākamās valdības apstiprināšanu.

 

Britu izlūki: Krievija grib iekarot četrus Ukrainas apgabalus

Krievija joprojām grib iekarot Doneckas, Luhanskas, Zaporižjas un Hersonas apgabalu.

Taču Krievija to nespēs izdarīt.

Tā situāciju Ukrainā vērtē Lielbritānijas izlūkdienesti.

Ukrainas armija atbrīvo apdzīvotas vietas Ukrainā.

Taču šī kustība ir kļuvusi lēnāka.

Ukrainas aizsardzības ministrs Oleksijs Rezņikovs pieļauj, ka jaunas uzbrukuma iespējas parādīsies tad, kad sasals zeme.

 

ASV basketboliste Grainere atsākusi treniņus

ASV basketboliste Britnija Grainere aizvadījusi pirmo treniņu desmit mēnešu laikā.

To atklāj sportistes aģente.

Grainere kopš februāra atradās Krievijas cietumā.

Viņu apsūdzēja par Krievijā nelikumīgu lietu pārvadāšanu bagāžā.

Pēc tam augustā Maskavas tiesa viņai piesprieda deviņu gadu cietumsodu.

Taču pagājušajā nedēļā viņu atbrīvoja apmaiņā pret ASV ieslodzīto Krievijas ieroču tirgotāju Viktoru Butu.

Grainere ir viena no Sieviešu nacionālās basketbola asociācijas labākajām basketbolistēm.

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā mākoņains laiks.

Daudzviet snigs, Kurzemē vietām snigs stipri, jūras piekrastē arī putenis.

Rīt dienā daudzviet snigs, Kurzemē un Vidzemē vietām gaidāms stiprs sniegs, jūras piekrastē arī putenis.

Ceļi būs slideni un redzamība snigšanas būs pasliktināta.

Mainīga virziena vējš 2–5 metri sekundē, Kurzemes piekrastē, no priekšpusdienas jau visā teritorijā ziemeļrietumu, rietumu vējš 6–10 metri sekundē, piekrastē brāzmās 15–19 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt -3…-8 grādi, rīt dienā 0…-5 grādi.

 

Rīgā šonakt un rīt dienā mākoņains laiks, naktī snigs ilgstoši, dienā brīžiem snigs.

Ceļi būs slideni, un redzamība snigšanas laikā būs pasliktināta.

Mainīga virziena vējš 2–5 metri sekundē, no priekšpusdienas ziemeļrietumu, rietumu vējš 5–10 metri sekundē, brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā -5…-7 grādi, rīt dienā -3…-5 grādi.

Laika tips – 3., nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti