Ziņas vieglajā valodā 10. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 10. martā.

Ziņas vieglajā valodā 10. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ukrainas un Krievijas ārlietu ministru sarunas beigušās bez rezultāta

Turcijā notika Ukrainas un Krievijas ārlietu ministru sarunas.

Kopš kara sākuma tā ir pirmā šāda līmeņa tikšanās.

Sarunas beigušās bez rezultāta.

Ukrainas ārlietu ministrs Dmitro Kuleba sarunas raksturoja kā sarežģītas.

Vienoties par pamieru nav izdevies.

Maskava vēlas turpināt sarunas.

Par to paziņoja Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs.

Krievija turpina kritizēt Rietumus par militārās tehnikas piegādēm Ukrainai.

Lavrovs arī sacīja, ka Krievija neesot plānu uzbrukt citām valstīm.

Krievija arī neesot uzbrukusi Ukrainai.

Krievija tikai novēršot Ukrainas radītos draudus.

 

Krievijas uzbrukums Mariupoles bērnu slimnīcai un dzemdību namam izsaucis globālu sašutumu

Krievijas uzbrukums Mariupoles bērnu slimnīcai un dzemdību namam izsaucis globālu sašutumu.

Spānijas premjerministrs apsūdzēja Krieviju kara noziegumos.

Tikmēr Krievija sniedz pretrunīgus paziņojumus.

Ārlietu ministrs Lavorovs atzīst uzbrukumu.

Slimnīcā bijušas Ukrainas nacionālistu pozīcijas.

Savukārt Krievijas Aizsardzības ministrija noliedz uzbrukumu vispār.

Izmeklēšanu par Krievijas karaspēka pastrādātajiem kara noziegumiem šonedēļ uzsāka Vācijas federālais prokurors.

Apšaudēs Mariupolē bojā gājis ļoti liels skaits iedzīvotāju.

Pilsētas varasiestādes mirušos sāk apglabāt masu kapā.

Ukrainu pametuši jau vairāk nekā 2,3 miljoni cilvēku

Apvienoto Nāciju Organizācijas publiskotie dati liecina, ka Ukrainu pametuši jau vairāk nekā 2,3 miljoni cilvēku.

ANO sagaida bēgļu skaita strauju pieaugumu.

Nezināms skaits cilvēku karadarbības dēļ bijuši spiesti pārvietoties arī Ukrainas teritorijā.

Ukrainā izpostīti ceļi, tilti un uzņēmumi aptuveni 100 miljardu ASV dolāru apmērā

Ukrainā izpostīti ceļi, tilti un uzņēmumi aptuveni 100 miljardu ASV dolāru apmērā.

Par to ziņo Ukrainas valdība.

Šobrīd nestrādā aptuveni puse Ukrainas uzņēmumu.

Uzņēmumi, kas vēl darbojas, nestrādā ar pilnu jaudu.

Ukraina aicina Eiropu aizliegt importēt Krievijas naftu un gāzi.

Tā Maskava nesaņemtu naudu kara finansēšanai.

Igaunija pārtraukusi tūristu vīzu izsniegšanu Krievijas pilsoņiem

Igaunija pārtraukusi tūristu vīzu izsniegšanu Krievijas pilsoņiem.

Vīzas izsniedz tikai tiem Krievijas pilsoņiem, kas dodas pie radiniekiem Igaunijā.

Šāda kārtība būs spēkā līdz kara beigām Ukrainā.

Līdzīgus ierobežojumus Krievijas pilsoņiem ieviesušas arī citas Eiropas valstis, tostarp Latvija, Lietuva, Čehija un Norvēģija.

Ķīna atteikusies Krievijai piegādāt lidmašīnu detaļas

Ķīna atteikusies Krievijai piegādāt lidmašīnu detaļas.

Tagad Krievijas aviokompānijām jāmeklē, no kurienes piegādāt vajadzīgās rezerves daļas.

Latvijas bankās iesaldēti apmēram astoņi miljoni eiro Krievijas naudas

Latvijas bankās iesaldēti apmēram astoņi miljoni eiro Krievijas naudas.

Nauda pieder personām pret kurām ir noteiktas sankcijas.

Iesaldētās naudas apmērs vēl var pieaugt.

Latvijas bankās ir atklāta viena sankcijām pakļauta fiziska persona un 15 juridiskas personas.

Latvijā pastāv augsta varbūtība sagaidīt vēl vienu valsts parāda pieauguma vilni

Latvijā pastāv augsta varbūtība sagaidīt vēl vienu valsts parāda pieauguma vilni.

Par to brīdina Fiskālās disciplīnas padome.

Dzīves dārdzības dēļ valstij būs jāpalīdz gan iedzīvotājiem, gan uzņēmējiem.

Iela, uz kuras atrodas Krievijas vēstniecība Latvijā, pārdēvēta par Ukrainas neatkarības ielu

Iela, uz kuras atrodas Krievijas vēstniecība Latvijā, pārdēvēta par Ukrainas neatkarības ielu.

Par to nolēma Rīgas dome.

Pret šo lēmumu balsoja Latvijas Krievu savienība.

Laika ziņas

Rīt mākoņi daļēji klās debesis.

Saglabāsies sauss laiks.

Naktī gaisa temperatūra pazemināsies līdz -3..-9 grādiem.

Vietām Vidzemē un Latgalē līdz -15 grādiem.

Pēcpusdienā gaiss iesils līdz +1..+6 grādiem.

Pūtīs lēns līdz mērens rietumu vējš.

Rīgā piektdien gaidāms neliels mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Lēns dienvidu vējš pāries rietumu vējā.

Gaisa temperatūra naktī -5 grādi, piepilsētā -8 grādi.

Dienas gaitā temperatūra pakāpsies līdz +5 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti