Ziņas vieglajā valodā 23. martā

Ziņas vieglajā valodā 23. martā.

Ziņas vieglajā valodā 23. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievijas koncertzālē nogalināti vismaz 133 cilvēki

Turpina pieaugt nogalināto skaits Piemaskavas koncertzālē.

Oficiāli paziņots par 133 bojāgājušajiem.

Glābēji turpinot pārmeklēt ēku.

Amatpersonas norāda, ka upuru skaits vēl var būtiski pieaugt.

Atbildību par uzbrukumu uzņēmies teroristu grupējums "Islāma valsts".

Krievijas ziņu aģentūra vēsta, ka aizturēti 11 cilvēki.

Tostarp četri, kurus tur aizdomās par tiešu līdzdalību terorakta veikšanā.

Automašīna ar iespējamiem uzbrucējiem apturēta Brjanskas apgabalā – netālu no Krievijas robežas ar Baltkrieviju un Ukrainu.

Vismaz divi uzbrucēji gājuši bojā – viens auditorijā, otrs Brjanskas apgabalā, kur drošības spēki apturējuši automašīnu ar uzbrucējiem.

Tā vēsta raidsabiedrība BBC, atsaucoties uz savu avotu.

Putins uzrunā iedzīvotājus

Krievijas prezidents Putins 19 stundas pēc uzbrukuma koncertzālei "Crocus City Holl" uzrunājis Krievijas iedzīvotājus.

Putins uzbrukumu nosaucis par barbarisku teroraktu.

Viņš arī paziņojis par iepriekš sagatavotu iespēju aizdomās turētajiem šķērsot robežu ar Ukrainu.

Kremlis licis uzsvērt iespējamo Ukrainas vainu teroraktā

Kremlis devis norādījumus valsti un valdību atbalstošajiem medijiem, ziņojot par teroraktu, uzsvērt iespējamās "Ukrainas pēdas".

Tā vēsta neatkarīgais tīmekļa izdevums "Meduza".

Par to "Meduza" pastāstījis kāds valsts mediju darbinieks.

Cits avots, kas strādā Kremli atbalstošā izdevumā, apstiprinājis šo informāciju.

Rietumvalstu līderi nosoda teroraktu Piemaskavā

Lielākā daļa Rietumvalstu līderu un ASV nosodījuši teroraktu Piemaskavā.

Viņi izteikuši līdzjūtību upuru tuviniekiem un novēlējuši veselību cietušajiem.

Tomēr viņi atturējušies no līdzjūtības izteikšanas Krievijas augstākajām amatpersonām.

Baltais nams arī uzsvēris, ka ASV marta sākumā brīdinājušas Krievijas varasiestādes par "plānotu teroraktu".

ASV brīdināja, ka terorakti varētu būt vērsti pret vietām, kur Maskavā pulcējas daudz cilvēku.

Ukraina notriec Krievijas raidītos dronus

"Šahed" drons, kādus Krievija izmanto karadarbībā Ukrainā
"Šahed" drons, kādus Krievija izmanto karadarbībā Ukrainā

Ukrainas pretgaisa aizsardzība aizvadītajā naktī notriekusi 31 no 34 trieciendroniem "Shahed", ko Krievija raidījusi pret mērķiem Ukrainā.

Tā paziņojuši Ukrainas Gaisa spēki.

Ienaidnieks uz mērķiem Doneckas apgabalā raidījis arī četras vadāmās zenītraķetes S-300.

Krievijā uzbrukumi naftas pārstrādes rūpnīcām

Ukrainas bezpilota lidaparāta uzbrukumā aizdegusies naftas pārstrādes rūpnīca Krievijas Samaras apgabalā.

Tā vēsta Krievijas valsts ziņu aģentūra TASS, atsaucoties uz apgabala gubernatoru Dmitriju Azarovu.

Samaras apgabalā dronu uzbrukums bijis vērsts pret divām naftas pārstrādes rūpnīcām.

Cietušo uzbrukumos neesot.

Rūpnīca Novokuibiševskā, kā apgalvo gubernators, nav cietusi.

Savukārt Kuibiševā rūpnīca aizdegusies, tomēr ugunsgrēks jau likvidēts.

Abas rūpnīcas pieder Krievijas valsts koncernam "Rosņeftj".

Turpinās apšaudes Belgorodā

Arī Krievijas Belgorodas apgabals piedzīvojis dronu triecienu.

Reģiona vadība ziņo par vienu nogalinātu un diviem ievainotiem cilvēkiem.

Uzbrukums bijis vērsts pret kādu uzņēmumu.

Belgorodā bojātas privātās un daudzdzīvokļu mājas.

Ukraina nekomentē Belgorodas apšaudes, kas turpinās jau otro nedēļu.

Pasaulē notiek akcija "Zemes stunda"

Šodien visā pasaulē, arī Latvijā, notiek "Zemes stunda".

Akcija, kurā katru gadu pusdeviņos vakarā iedzīvotāji aicināti uz 60 minūtēm izslēgt apgaismojumu.

Šī Pasaules Dabas fonda akcija notiek kopš 2007. gada.

Parasti tā notiek marta pēdējā sestdienā.

Taču, lai nesakristu ar rietumu kristīgajā pasaulē atzīmējamo Kluso sestdienu, šogad to pārcēla uz šodienu.

Lielvārdē uzstājas amatierteātri

Lielvārdē šodien notiek Gunāra Priedes teātra festivāls "Pie mums martā".

Visu dienu teātra mīļotāji var baudīt dažādu Latvijas amatierteātru izrādes.

Laika ziņas

Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs lielākoties mākoņains laiks.

No nakts otrās puses dienvidaustrumos nokrišņi, galvenokārt lietus un slapjš sniegs.

Atsevišķos rajonos veidosies migla ar redzamību no 200 līdz 500 m.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra -1...+3, vietām Vidzemē līdz -3.

Rīt būs mākoņains laiks, vietām skaidrosies.

Daudzviet ik pa laikam nokrišņi - lietus, slapjš sniegs.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra +2…+7.

Rīgā būs lielākoties mākoņains laiks, rīt dienā brīžiem skaidrosies.

Rīt dienā brīžiem nokrišņi.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī ap nulli, rīt dienā +6…+8.

Laika prognoze – otrā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti