Latvija aizliedz graudu importu no Krievijas un Baltkrievijas
Latvijā vietējai izmantošanai vairs nevarēs ievest Krievijas un Baltkrievijas graudus un lopbarības produktus.
To paredz Saeimā pieņemtie likuma grozījumi.
Likums stāsies spēkā pēc tam, kad to būs izsludinājis Valsts prezidents.
Pagaidām aizliegums būs spēkā līdz nākamā gada jūlijam.
Ja vajadzēs, aizliegumu varēs pagarināt.
Prezidents: Nogurt no kara ir liela greznība
Saeimā šodien ārkārtas sēdē klātesošos uzrunāja valsts augstākās amatpersonas.
Arī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs.
Viņš uzsvēra, ka Krievijas agresija pret Ukrainu var turpināties gadiem.
Prezidents aicināja atcerēties, ka nogurums no kara, nogurums palīdzēt un uzmanīties ir liela greznība.
Arī Latvijas Radio raidījumā "Krustpunktā" Valsts prezidents neslēpa, ka pagurums no kara ir manāms.
Ukraina: Latvijas palīdzība pietuvina mūs uzvarai
Latvijas, sabiedroto un draugu palīdzība katru dienu pietuvina Ukrainu uzvarai. To šodien uzsvēra Ukrainas Augstākās Radas priekšsēdētājs Ruslans Stefančuks.
Viņš Saeimā ārkārtas sēdē uzrunāja deputātus, pieminot Krievijas kara Ukrainā otro gadadienu.
Stefančuks pateicās Latvijai par ilgstoši sniegto atbalstu.
Saeima šodien pieņēma kopīgu paziņojumu.
Tajā atkārtots nosodījums Krievijas īstenotajam agresijas karam pret Ukrainu.
Arī nelokāms atbalsts Ukrainas neatkarībai.
Frakcijas "Stabilitātei!" deputāti par šo vēstījumu nebalsoja.
Austrumu slimnīcā nogādāti 11 cilvēki no Ukrainas
Uz Rīgas Austrumu slimnīcu šodien atvesti 11 karā Ukrainā smagi cietuši cilvēki.
Arī viens kareivis, kurš bijis gūstā un tur spīdzināts.
Viņš saņems psiholoģisku palīdzību.
Septiņus pacientus pārvedīs tālākai ilgstošai rehabilitācijai jeb atlabšanai uz nacionālo rehabilitācijas centru "Vaivari".
Vācijas parlaments noraida "Taurus" raķešu piegādi Ukrainai
Vācijas parlaments noraidījis spārnoto raķešu "Taurus" piegādi Ukrainai.
"Taurus" ir tālas darbības rādiusa raķetes.
"Taurus" nodošanu Ukrainai neatbalsta Vācijas kanclers Olafs Šolcs.
Viņš uzskata, ka ukraiņi šīs raķetes varētu izmantot Krievijas apšaudei.
Tādējādi tas varētu novest pie karadarbības eskalācijas jeb paplašināšanās.
KNAB prasa apsūdzēt bijušo Centrālās vēlēšanu komisijas vadītāju
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) iesaka apsūdzēt bijušo Centrālās vēlēšanu komisijas vadītāju Kristīni Bērziņu un divus esošos komisijas darbiniekus par komisijas budžeta līdzekļu izkrāpšanu gandrīz 150 000 eiro apmērā.
Lietā iesaistīts informāciju tehnoloģiju uzņēmuma "SOAAR" pārstāvis.
KNAB norāda, ka Centrālā vēlēšanu komisija samaksājusi uzņēmējam par faktiski neveiktiem darbiem.
Komisija zinājusi, ka uzņēmums dokumentos norādījis nepatiesu informāciju.
Šī gada budžetu apstiprinājušas 42 pašvaldības
Līdz vakardienai – 21. februārim, kas bija likumā noteiktais termiņš, šī gada budžetu apstiprinājušas 42 pašvaldības.
Tātad visas, izņemot Rēzeknes pilsētu.
Tā informē Finanšu ministrijā.
Rēzeknē deputāti par bezdeficīta budžetu nav vienojušies.
Līdz ar to neizpildās būtisks nosacījums, lai saņemtu stabilizācijas kredītu – piecus miljonu eiro.
Par pašvaldībām atbildīgā vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa no "Jaunās Vienotības" šodien Latvijas Radio atzina, ka pirmdien ar koalīcijas partneriem lems par turpmāko rīcību.
Ministre sola konsultēties ar drošības iestādēm, vai domes lēmumi ir valsts interesēs.
No jaunajiem elektrovilcieniem kursē mazāk nekā puse
No jaunajiem elektrovilcieniem pasažierus patlaban var pārvadāt mazāk nekā puse.
No 17 sastāviem deviņi ir salūzuši vai tos testē jeb pārbauda pēc defektu novēršanas.
Laika ziņas
Sinoptiķi prognozē, ka tuvākajā diennaktī Latvijā būs apmācies laiks.
Naktī valsts lielākajā daļā neliels lietus, austrumos arī slapjš sniegs.
Nakts sākumā dažviet austrumos migla, dūmaka.
Mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš, no rīta piekrastē brāzmās līdz 16 metriem sekundē.
Gaisa temperatūra naktī 1…6 grādi.
Rīt ik pa laikam lietus.
Mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš, piekrastē brāzmās līdz 16 metriem sekundē, pēcpusdienā jau lēns dienvidu vējš.
Gaisa temperatūra 3…7 grādi.
Rīgā arī būs apmācies laiks gan naktī, gan rīt dienā.
No nakts otrās puses brīžiem lietus.
Mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš, brāzmās līdz 15 metriem sekundē.
Gaisa temperatūra naktī un rīt dienā 4…6 grādi.
Laika prognoze trešā – nelabvēlīga.