Ropažu novadā izcēlies plašs ugunsgrēks
Šovakar Ropažu novada Stopiņu pagastā izcēlies plašs ugunsgrēks.
Tā dzēšanā iesaistīti vairāk nekā divdesmit ugunsdzēsēju ar sešām autocisternām un ūdensvedēju.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests Latvijas Radio informēja, ka izsaukumu uz ugunsgrēku saņēmis pēc pieciem vakarā.
Tad dega dzīvojamās mājas piebūve un liesmas jau bija izplatījušās arī uz māju.
Ugunsgrēkā cietis viens cilvēks.
Pirms pulksten 19.00 ugunsgrēku izdevies ierobežot, tomēr dzēšana vēl turpinās.
Martā notikušas izmaiņas politisko spēku reitingos
Martā notikušas izmaiņas politisko spēku reitingos.
Tas secināts tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktajā aptaujā, ko pasūtīja Latvijas Televīzija.
Pirmajā vietā šajā aptaujā ar lielāko vēlētāju atbalstu ierindojusies Nacionālā apvienība.
Par to Saeimas vēlēšanās balsot solījuši 8,1 % aptaujāto.
Otrajā vietā izvirzījušies "Progresīvie" ar 8 % vēlētāju atbalstu.
Trešajā vietā ar 7,8 % ir "Jaunā Vienotība", kas ilgāku laiku bija pirmā.
Pavisam tuvu, ceturtajā vietā, ir partija "Latvija pirmajā vietā" ar 7,4% atbalstu.
Piektajā vietā ir Zaļo un Zemnieku savienība ar 7 %.
Ap pieciem procentiem vēlētāju atbalsta ir partijām "Stabilitātei!", "Saskaņa" un "Apvienotais saraksts".
Pārējās partijas, pēc marta aptaujas datiem, Saeimā neiekļūtu.
Zemnieku kongresā eirokomisāra amatam virza Viktoru Valaini
Šodien norisinājās Latvijas Zemnieku savienības ikgadējais kongress.
Tā dalībnieki atzina, ka pirms pusgada apvienības pieņemtais lēmums doties valdībā bijis pareizs.
Kongresa dalībnieki arī vienbalsīgi izvirzīja savu eirokomisāra amata kandidātu, ekonomikas ministru Viktoru Valaini.
Kongresa viesu rindās nebija līdzšinējā sabiedrotā, partijas "Latvijai un Ventspilij" līdera, Aivara Lemberga.
Studentu apvienības valde ievēlēta daļējā sastāvā
Latvijas Studentu apvienības valde šodien ievēlēta daļējā sastāvā – no nepieciešamajiem četriem vadītājiem izraudzīti ir divi.
Abi ir līdzšinējie valdes locekļi.
Akadēmiskajā virzienā turpinās strādāt Rūdolfs Aleksandrs Strods, bet par sociālo virzienu rūpēsies Alise Agnese Rozentāle.
Pārējiem diviem valdes locekļu amatiem neviens neesot pieteicies.
Latvijas Studentu apvienības prezidents Alens Aleksandrs Čerņa paredz, ka kolēģus izdosies ievēlēt pēc diviem mēnešiem.
Krievijas armija cenšas sasniegt Doneckas apgabala administratīvās robežas
Krievijas armija lieliem spēkiem cenšas sasniegt daļēji okupētā Doneckas apgabala administratīvās robežas Ukrainā.
Viens no iebrucēju galvenajiem mērķiem ir Ukrainas armijas kontrolētā svarīgā Časivjaras pilsēta.
Tās apkaimē jau vairākas dienas turpinās smagas cīņas.
Krievijas iebrucēji gandrīz jau ir iznīcinājuši Časivjaru.
Tur pirms Krievijas pilna mēroga iebrukuma 2022. gadā dzīvoja 13 000 cilvēku.
Patlaban palikuši vien daži simti iedzīvotāju.
Aptuveni 70% dzīvojamo ēku pilsētā ir nopostītas.
Krievijā pārrauts Urālas upes aizsargdambis
Krievijā, Orenburgas apgabala Orskā pārrauts Urālas upes aizsargdambis.
No applūdušā pilsētas rajona evakuēti vairāk nekā 700 cilvēku.
Tā pavēstīja Ārkārtas situāciju ministrija.
Evakuācija notiek arī citos apgabala rajonos.
Slovākijā notiek prezidenta vēlēšanu otrā kārta
Slovākijā šodien prezidenta vēlēšanu otrā kārta.
Sacenšas bijušais premjers Peters Pelegrīni un bijušais Ārlietu ministrs Ivans Korčoks.
Šīs vēlēšanas lielā mērā var noteikt valsts turpmāko ārpolitisko virzienu.
Polijā notiek pašvaldību vēlēšanas
Polijā rīt notiks pašvaldību vēlēšanu pirmā kārta.
Tā būs pārbaudījums nepilnus četrus mēnešus valdījušajai centriski kreisajai koalīcijai, ko vada premjerministrs Donalds Tusks.
Meksika pārtraukusi diplomātiskās attiecības ar Ekvadoru
Meksika pārtraukusi diplomātiskās attiecības ar Ekvadoru.
Tas noticis pēc tam, kad Ekvadoras policija iebruka Meksikas vēstniecībā Ekvadoras galvaspilsētā Kito.
Tur policija arestēja bijušo Ekvadoras viceprezidentu Horhi Glasu.
Viņš Meksikas vēstniecībā bija patvēries kopš pērnā decembra, kad viņu plānoja arestēt par iespējamu korupciju.
Meksikas prezidents notikušo nosaucis par klaju starptautisko tiesību pārkāpumu.