Ziņas vieglajā valodā 5. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 5. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Rosinās Eiropā liegt Krievijas graudu ievešanu

Latvija rosinās Eiropas Savienību aizliegt graudu importu no Krievijas.

Par to vienojusies valdība.

Pašlaik no Krievijas un tās okupētajām Ukrainas teritorijām Eiropas Savienībā ieved graudus, kas ir daudz lētāki par tirgus cenu.

Šogad Latvijā no Krievijas ieveda gandrīz 400 tūkstošus tonnu graudu.

NO tiem daļa arī palika Latvijā un citās Eiropas valstīs.

 

"Latvijas gāzes" valde grib izpirkt uzņēmumu

Uzņēmuma "Latvijas gāze" valde un "Rietumu Banka" grib būt vienīgie uzņēmuma akcionāri.

Uzņēmuma valdē ir Aigars Kalvītis, Elita Dreimane un Egīls Lapsalis.

Viņi grib izpirkt visas akcijas.

Darījuma summa netiek atklāta.

Patlaban trešdaļa "Latvijas gāzes" akciju pieder Krievijas "Gazprom".

"Itera Latvija" un Vācijas kompānijai "Uniper Ruhrgas" katrai pieder mazāk par 20% akciju.

 

Eiropā spriež par migrācijas politiku

Eiropas Savienības dalībvalstu politiķi cer līdz gada beigām vienoties par migrācijas reformu.

Briselē notika ES iekšlietu ministru sanāksme.

Eiropas Komisijas komisāre Ilva Jūhansone sacīja, ka situācija ar migrantiem uz robežām ir ļoti nopietna.

Komisāre arī teica, ka gaidāmo svētku laikā Eiropā strauji palielinās teroristisko uzbrukumu draudi.

Tos būtiski palielina arī karš Gazas joslā.

 

Gazas joslā intensīvas kaujas

Izraēlas armija šo kara dienu Gazas joslā nosaukusi par visintensīvāko dienu kopš sauszemes operācijas sākuma.

Izraēlas karavīri iesaistījušies sauszemes kaujās Hānjūnisā, Gazas joslas dienvidos.

ASV ir brīdinājusi Izraēlu darīt vairāk, lai novērstu civiliedzīvotāju upurus.

Gazas joslas dienvidos atrodas ļoti daudz palestīniešu, kuri aizbēga no ziemeļu daļas.

Gazas joslā valdošais grupējums "Hamās" apgalvo, ka kara laikā bojā gājuši vairāk nekā 16 tūkstoši palestīniešu.

Taču šo informāciju nav iespējams pārbaudīt.

 

Ukrainas spēki uzbrūk Krimai

Pagājušajā naktī Ukrainas karaspēks ar lidrobotiem uzbruka Krievijas okupētajai Krimai.

Tas bija ļoti vērienīgs uzbrukums.

Cieta Krievijas degvielas bāze.

Izpostīta arī radiolokācijas sistēma, citas militārās tehnikas novietnes un helikopteru laukums.

Uzbrukumu Krimai apstiprina Ukrainas amatpersonas.

Krievija ziņo tikai par notriektajiem lidrobotiem.

Ukrainas gaisa spēki pie Čūsku salas notriekuši Krievijas taktisko bumbvedēju (Su-24M).

Bumbvedējs gribēja palaist raķeti un uzbrukt Odesas apgabalam.

 

 

Valsts policija atzīmē 105. gadadienu

Latvijas Valsts policija atzīmē 105. gadadienu.

Tā ir arī Policijas darbinieku diena.

Latvijā likumsargiem vēsture ir tikpat sena kā Latvijas valstij.

Policijas vadība uzskata, ka policija ar pienākumiem pamatā tiek galā.

Valdības vadītāja policistiem solīja lielākas algas. Nākamgad policistiem alga varētu palielināties par 10%.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti