Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Piedāvā apstiprināt Stambulas konvenciju ar atrunu

Labklājības ministrija virza apstiprināšanai Saeimā Stambulas konvenciju.

Tā ir Eiropas Padomes konvencija par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu.

Konvenciju plānots apstiprināt ar atrunu.

Latvija piemēros konvenciju Satversmē ietverto vērtību, principu un normu ietvaros.

Lielākā daļa Eiropas valstu jau ir apstiprinājušas konvenciju.

Armēnija, Bulgārija, Čehija, Ungārija, Latvija, Lietuva un Slovākija joprojām to nav ratificējušas.

Latvija konvenciju parakstīja jau 2016. gadā. Taču jau septiņus gadus nav izdevies konvenciju apstiprināt parlamentā.

Saeimā šādam solim nav bijis vairākuma atbalsta.

 

Rīgas domē spriedīs par jaunu pilsētas mēru

Trešdien, 4. jūlijā, Rīgas domē sasaukta ārkārtas sēde.

Sēdes laikā par Rīgas mēra pienākumu izpildītāju plānots virzīt pašreizējo vicemēru Vilni Ķirsi no "Jaunās Vienotības".

Ķirsi par Rīgas domes pienākumu izpildītāju iecerēts ieceltu līdz jauna Rīgas domes priekšsēdētāja ievēlēšanai.

Pēc konflikta par Satiksmes departamenta darba izvērtēšanu ir sašķēlusies Rīgas domes valdošā koalīcija.

Domstarpību dēļ par atkāpšanos no amata šonedēļ paziņoja Rīgas mērs Mārtiņš Staķis.

 

Tiesa neatjauno apraides atļauju TV "Doždj"

Administratīvā rajona tiesa noraidījusi Krievijas opozīcijas medija "Doždj" prasību par apraides atļaujas atjaunošanu.

Apraides atļauju noņēma Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.

Kādā no raidījumiem bija izskanējis aicinājums atbalstīt Krievijas bruņotos spēkus.

Padome konstatēja arī citus pārkāpumus.

Tiesa uzskata, ka izteiksmes brīvību var ierobežot, ja izteiktais apdraud valsts un sabiedrisko drošību.

 

Krievijas raķešu triecienā Harkivas apgabalā ievainoti 35 cilvēki

Krievijas karaspēka veiktā raķešu triecienā Pervomaiskas pilsētā Harkivas apgabalā ievainoti 35 cilvēki.

Starp ievainotajiem ir desmit bērni.

Par raķešu uzlidojumu un cietušajiem ziņo Harkivas apgabala administrācija.

Krievija izšāvuši raķeti "Iskander".

Raķete trāpījusi laukumā līdzās deviņstāvu dzīvojamai ēkai.

 

Stoltenbergs turpinās vadīt NATO

NATO ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs amatā paliks vēl vienu gadu.

Par to Briselē ir vienojušies alianses valstu diplomāti.

Stoltenbergs pats neplānoja lūgt šo pilnvaru termiņa pagarinājumu.

Bet dalībvalstis nespēja laicīgi vienoties par nākamo NATO ģenerālsekretāru.

Tāpēc Stoltenbergs ir aicināts palikt amatā līdz nākamā gada oktobrim.

 

Baltijas jūrā palielināta NATO kuģu klātbūtne

Pirms NATO sanāksmes Viļņā ir palielināta sabiedroto kuģu klātbūtne Baltijas jūrā.

Par to paziņojis Lietuvas Jūras spēku komandieris.

Baltijas jūrā esošo sabiedroto kuģu skaits netiek izpausts.

Zināms, ka Baltijas jūrā patrulēs Vācijas, ASV, Itālijas un Polijas kuģi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti