Veselības pakalpojumu sniedzējiem tas atvieglo darbu un ļauj samazināt kases aparātu apkalpošanas izmaksas, savukārt pacientiem tas samazina Valsts ieņēmumu dienestā iesniedzamo dokumentu apjomu attaisnoto izdevumu atmaksai, jo pacienta piekrišanas gadījumā elektroniskā kvīts automātiski tiks nosūtīta ieņēmumu dienestam.
“Cits slimo vairāk, cits mazāk, bet katru gadu gada beigās tā „darīšanās” ar čekiem ir ļoti mokoša. Jā, VID jau ir izstrādājis aplikāciju, jūs varat nofotografēt un aizsūtīt, bet kāpēc lai viņa visa [informācija] nebūtu vienuviet, manā e-pastā. Tāpēc mēs izdomājām šo risinājumu, to ieviesām, jo tas sakārto mūsu ikdienu, mūsu dokumentus,” skaidroja Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme.
“Šis ir mazs pirmais solis uz elektroniskiem norēķiniem, par kuriem VID domā un ir sniedzis priekšlikumus Finanšu ministrijā par vienotas platformas izstrādi, kur katram nebūtu jāveido pārskati. Ja mēs varētu tos saņemt 24/7 „onlainā”, tas būtu tas, kā mēs redzam kases sistēmu un norēķinu dokumentu attīstību, ka mēs iegūstam informāciju uzreiz,” norādīja Jaunzeme.