Kā skaidro Rīgas domes Satiksmes departamentā, summa līdz 30 miljoniem eiro izaugusi darbu projektēšanas gaitā. Paredzēts arī, ka vairāk nekā 22 miljonus izmaksu segs Kohēzijas fonda finansējums.
“Pirmajā kārtā tika remontēts tilts pār Daugavu un Mazo Daugavu, otrajā kārtā tiks remontēti tilta pārvadi gan labajā, gan kreisajā pusē. Tātad būs remontēts pārvads pār Krasta ielu, pārvads Lucavsalā, estakāde Zaķusalā, pie Mūkusalas apļa uzbrauktuves, kā arī pats pieslēgums Mūkusalas ielai,” stāsta departamenta pārstāve UnaAhuna-Ozola.
Viņa piezīmē, ka projekts atbilst modernas infrastruktūras principiem. Tas nozīmē, ka priekšroka būs dota gājējiem, velosipēdistiem un sabiedriskajam transportam. “Provizoriski darbiem ir jānoslēdzas līdz 2020. gada nogalei,” bilst Ahuna-Ozola.
Rīgas domes Finanšu komitejā trešdien par šo jautājumu izvērtās asas diskusijas. Gala tēriņus gan izdosies noskaidrot konkursā novembra beigās. Tad būs zināms, kurš uzņēmums remontēs Salu tilta pievedceļus abpus Daugavai.
Darbus sākt Rīgas dome plāno nākamā gada beigās. Pašlaik gan turpinās remontu projektēšana, bet par reālajiem darbiem vēl sagaidāma ilga iepirkuma procedūra.