Pārvadam būtu nepieciešams nomainīt tilta segumu, hidroizolāciju, deformācijas šuves. Tāpēc tilta uzturētāji regulāri to apseko un pēc nepieciešamības veic mazus remontdarbus.
Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs informēja, ka šogad plānos uzsākt projektēšanas darbus – “gads, pusotrs gads projekta izstrādei un 2022., 2023. gadā – tas ir provizoriski – mēs plānojam šo tiltu kapitāli izremontēt”.
“Šodien ir pāragri runāt par finansēšanas avotiem, mums jāsaliek grafikā gan finanšu plūsma, gan konkrēti darbi un galvenais priekšnosacījums ir to pabeigt līdz 2025. gada beigām,” norādīja Reinbahs.
Latvijas valsts standarts nosaka, ka pārvadam ne retāk kā reizi piecos gados ir jāveic speciāla inspekcija. Pēdējo reizi tāda veikta 2019. gadā.
“Inspekcijas laikā ir konstatēts, ka tiltam konstrukcijās ir defekti, kas ietekmē tilta ilgmūžību, bet no pārvada nestspējas viedokļa pārvads ir drošs,” stāstīja Reinbahs.
Tilta galvenā problēma ir deformācijas šuves, kurām jābūt nodiluma izturīgām un ūdens necaurlaidīgām, taču patlaban pa tām tek ūdens un bojā betona konstrukciju. Līdzīgi kā pie citiem Rīgas tiltiem, sāpīgs jautājums ir arī kāpnes.