Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante norāda, ka tilta pārprojektēšanā nolemts pārvadam Brīvības gatves pusē izbūvēt četrus metrus platu velojoslu, bet otrā pusē – pusotru metru platu ietvi.
Dimante Latvijas Radio skaidroja: "Neskatoties uz to, ka mēs plānojam 28 kokus izzāģēt, mēs arī esam ieplānojuši būvprojektā 26 dižliepu atstādīšanu atpakaļ. Līdz ar to mēs ar vienu roku it kā ņemam, bet ar otru roku dodam atpakaļ. Tā kā tas ir tāds labās prakses piemērs, ko arī Rīgas domes regulāri īsteno būvniecības objektos."
Viņa arī uzsvēra: "Tilta labajā pusē, kas ir vairāk uz Brīvības ielas pusi, paredzēta četru metru plata ietve un veloinfrastruktūra. Otrā pusē tiltam – Skanstes pusē – būs gājējiem atvēlēta pusotru metru ietve. Tāpat ir paredzētas brauktuves – 3 ar pusi metri abos virzienos, un arī, protams, tramvaja sliedes, kā līdz šim."
"Sabiedriskā apspriede ilgst līdz 15. aprīlim. Tās mērķis ir noskaidrot vietējo iedzīvotāju un Rīgas iedzīvotāju viedokli. Ja šis priekšlikums tiks noraidīts, tad projektētājam būs uzdevums pārskatīt būvprojektu – vai un kā iekļaut veloinfrastruktūru, necērtot kokus,” norādīja Dimante.