Dienas ziņas

Lielākais ķirbis šogad – 351 kilograms

Dienas ziņas

Dienas ziņas

Pārbūvē Lāčplēša ielu, satiksmes ierobežojumi būs 6 nedēļas

«Rail Baltica» būvdarbu dēļ Lāčplēša ielā sešas nedēļas būs satiksmes ierobežojumi

Rīdziniekiem un pilsētas viesiem jārēķinās ar būtiskiem satiksmes ierobežojumiem galvaspilsētā – dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" būvniecības plānā paredzēts nākamo sešu nedēļu laikā pārbūvēt Lāčplēša ielas posmu.

Lāčplēša ielā darāmo darbu daudz, jo jāpārbūvē gan dzelzceļa pārvads, gan ielas ass no Kalupes līdz Satekles ielai, līdz ar to nākamo sešu nedēļu laikā transporta kustība būs atļauta tikai pa vienu ceļa pusi. Tāpēc šajā laikā no Lāčplēša ielas būvnieks aicina izvairīties, jo sastrēgumi būs.

Būvsabiedrības "BERERIX" vadības grupas pārstāvis Andis Linde norādīja: "Esam veiksmīgi izbūvējuši visus inženiertīklus tajā zonā un beidzot ķeramies klāt pie pašas ielas pārbūves. Teiksim tā, mainīsim arī ielas asi šajā posmā no Kalupes ielas līdz Satekles ielai, tad šobrīd visa tā pusiela tiks izbūvēta no jauna pusotra metra dziļumā. Pārbūvēsim visus ielas konstruktīvos slāņus."

Ielas pārbūve tiks pabeigta novembra beigās, bet daži darbi gaidīs līdz pavasarim.

"Uzbūvēsim jaunu šo ielas profilu šajā zonā, neizbūvējot asfalta nodiluma kārtu. To autobraucēji zina, tā ir tā virsējā kārtiņa. To mēs izbūvēsim, lai būtu visi kvalitātes kritēriji, to mēs izbūvēsim pavasarī. Arī pilns ietvju labiekārtojums tiks pabeigts tikai pavasarī," viņš skaidroja.

Ziemā gan darbi neapstāsies, jo tad ķersies klāt pašam pārvadam.

Linde norādīja: "Pašās novembra beigās, decembra sākumā sāksim montēt pašu pārvadu. Šie darbi notiks nakts laikā. Iela visā platumā darbosies, uz atsevišķām naktī taisīsim ielu ciet pilnībā, jo tad novietosim celšanas tehnikas."

Pēc darbu pabeigšanas skats uz šo posmu būs citāds – ietve būs tikai vienā ceļa pusē. Bet tā būs platāka un blakus tai būs jauns veloceliņš.

KONTEKSTS:

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti