Izdomātās ziņas apdraud mediju uzticamību

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem un 5 mēnešiem.

Medijos iekļūt izdosies, visticamāk, tikai ar kādu aizraujošu stāstu. Ja reklamētājiem šāda stāsta nav, viņi ir gatavi to izdomāt. Kā liecina meteorīta gadījums, ar mediju starpniecību izdomāts stāsts var kļūt par dienas ziņu.

Lai cilvēki aizietu uz kādu sporta spēli, bāru vai filmu, tas ir jāreklamē. Medijos iekļūt izdosies, visticamāk, tikai ar kādu aizraujošu stāstu. Ja reklamētājiem šāda stāsta nav, viņi ir gatavi to izdomāt. Kā liecina meteorīta gadījums, ar mediju starpniecību izdomāts stāsts var kļūt par dienas ziņu. Tomēr, kā izrādās, arī paši mediji ir gatvi pelnīt naudu ar neatļautiem paņēmieniem. Interneta portālos parādījušās ziņas, kā rakstus presē var nopirkt par naudu. Izskan arī vēl cita informācija, kas liek domāt, ka mediju uzticamību apdraud gan informācijas piegādātāji, gan pašas redakcijas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti