Konkursu par projektēšanas darbiem varētu izsludināt tuvāko mēnešu laikā, un pats projekts varētu būt gatavs apmēram pēc gada. Jakrins lēš, ka tilta ceturtās kārtas būvniecību varētu sākt 2019.gadā.
Dienvidu tilta ceturtais kārtai esot piešķirts Eiropas Savienības fondu līdzfinansējums apmēram 24 miljonu apmērā. Kopējās izmaksas varētu būt apmēram 50 miljoni eiro, pastāstīja Satiksmes departamenta vadītājs, piebilstot – iepriekš izmaksas bija plānotas 70-80 miljonu eiro apmērā.
“Vēsturiski šis projekts bija iecerēts ļoti grandiozs, bet mēs cenšamies darba uzdevumā projektētājam dot pieticīgākus parametrus,” sacīja Jakrins.
Kā liecina ziņu aģentūras LETA arhīvs, Dienvidu tilts tā ievērojamo izmaksu dēļ sabiedrībā tiek dēvēts par vienu no dārgākajiem tiltiem pasaulē. Rīgas pašvaldība tā celtniecībai ņēma kredītu, ko sākotnēji plānoja atmaksāt 20 gadu periodā. Tā izbūves darbi tika sākti 2004.gadā, bet pabeigti 2013.gadā.
Tilta kopējās izmaksas darbu noslēgumā sasniedza ap 570 miljoniem latu jeb vairāk nekā 810 miljonus eiro. 2016.gada budžets liecina, ka saistību segšanai par Dienvidu tiltu paredzēti gandrīz 54 miljoni eiro.