Februārī skaitliski lielākais interneta auditorijas pieaugums – portālam LSM.lv

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 8 mēnešiem.

Februārī – gada īsākajā mēnesī auditorijas kritumus uzrādījusi lielākā daļa TOP 20 apmeklētāko interneta vietņu, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais februāra tops. Skaitliski lielāko pieaugumu starp topa vietnēm no visām ierīcēm kopā un no mobilajām ierīcēm uzrādījusi vietne LSM.lv, bet visās platformās skaitliski lielāko kritumu – portāls "Nra.lv". 

Kopējā statistika

Gada īsākajā mēnesī "Gemius" aicinājis medijus, kas piedalās "gemiusAudience" pētījumā, ievērot vienotas pieejas nodrošināšanu visos pētījumā esošajos medijos saistībā ar personas datu apstrādi, abu šo faktoru ietekmē tikai sešas no topa vietnēm uzrādījušas auditorijas pieaugumus.

No tām skaitliski lielāko – sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, kā auditorija pagājušajā mēnesī pieaugusi par 24 000 lietotāju, vienlaikus pakāpjoties topā uz ceturto pozīciju ar 682 000 lietotājiem.

Februāra topu atklāj portāls "Delfi.lv", ko apmeklējuši 815 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā, kas ir par 69 000 lietotājiem mazāk nekā janvārī. Otrajā pozīcijā seko "Tvnet.lv", ko pagājušajā mēnesī apmeklējuši 743 000 lietotāju – par 14 000 mazāk nekā janvārī, pirmo trijnieku noslēdz "Jauns.lv" ar 700 000 lietotāju – par 57 000 mazāk nekā janvārī.

Top 5 februārī noslēdz vietne "Inbox.lv", kuras apmeklējumā sakarā ar tehniskām problēmām mobilās aplikācijas uzskaitē par februāri nav iekļauti dati par mobilo aplikāciju – portāls iepriekšējā mēnesī sasniedzis 674 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietni no datoriem un mobilajām ierīcēm, neskaitot datus par aplikāciju.

Skaitliski lielāko auditorijas kritumu pagājušajā mēnesī uzrādījis ziņu portāls "Nra.lv", ko apmeklējuši par 91 000 mazāk lietotāju nekā janvārī – 484 000. Par 66 000 lietotājiem sarukusi arī vietnes "LA.lv" auditorija (560 000 lietotāju), bet par 55 000 lietotāju mazāk februārī apmeklējuši vietni press.lv (186 000).

Tikmēr bez jau minētajiem par 16 000 lietotājiem pagājušajā mēnesī pieaugusi portāla "Spoki.lv" auditorija (333 000), par 13 000 lietotājiem – portāla "Santa.lv" apmeklējums (501 000), bet par 12 000 lietotājiem februārī pieaudzis vietnes 1188.lv apmeklējums (438 000).

Februārī topu pametusi vietne mamammuntetiem.lv, bet tajā atgriezusies pasākumu biļešu iegādes vietne bilesuparadize.lv, ko apmeklējuši 186 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Apmeklējums no datoriem

Statistikā par apmeklējumu no datoriem februārī līdera pozīcijas saglabā "Google", ko apmeklējuši par 48 000 lietotāju mazāk nekā janvārī – 1 012 000 lietotāju. Otrajā pozīcijā, kā iepriekš, seko video straumēšanas vietne "Youtube.com" ar 669 000 lietotājiem – par 89 000 mazāk nekā janvārī, kas ir skaitliski lielākais kritums starp topa vietnēm.

Tikmēr uz trešo pozīciju februārī pakāpies portāls "Inbox.lv" ar 584 000 lietotāju, sasniedzot par 11 000 mazāku auditoriju no datoriem nekā janvārī, apmainoties pozīcijām ar "Facebook", ko pagājušajā mēnesī apmeklējuši 575 000 lietotāji – par 67 000 mazāk nekā gada pirmajā mēnesī.

Top 5, tāpat kā iepriekš, februārī noslēdz "Swedbank.lv" ar 469 000 lietotāju no datoriem – par 35 000 mazāk nekā iepriekš.

Februārī topam pievienojušās divas vietnes – "Instagram.com" ar 204 000 lietotāju no datoriem topa 19. pozīcijā, bet Top 20 noslēdz likumdošanas aktu vietne "Likumi.lv", ko februārī no datoriem apmeklējuši 204 000 lietotāju. Vienlaikus topu pametušas vietnes "LA.lv" un "Latvija.lv".

 

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Līdzīgi kā kopējās statistikas topā arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm tikai sešas vietnes uzrādījušas auditorijas pieaugumu. No tām skaitliski lielāko – sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, ko apmeklējuši 599 000 lietotāju – par 31 000 vairāk nekā janvārī, portālam noslēdzot topa pirmo piecinieku.

Februārī līdera pozīcijas saglabā vietne "Delfi.lv", ko apmeklējuši 757 000 lietotāju – par 66 000 mazāk nekā janvārī, tam seko portāls "Tvnet.lv", ko no mobilajām ierīcēm, t.sk. lietojot portāla mobilās aplikācijas "Tvnet.lv" un "Rus.tvnet.lv", lasījis 691 000 interneta lietotāju – par 18 000 mazāk nekā janvārī. Sasniedzot par 52 000 mazāk lietotāju no mobilajām ierīcēm nekā janvārī, pirmo trijnieku noslēdz portāls "Jauns.lv" ar 668 000 lietotāju, bet ceturtajā pozīcijā ierindojas TV3.lv, ko no mobilajām ierīcēm februārī apmeklējuši 615 000 lietotāju – par 17 000 mazāk nekā janvārī.

Bez jau minētajiem, par 16 000 lietotājiem februārī pieaudzis vietnes 1188.lv apmeklējums no mobilajām ierīcēm ( līdz 378 000), par 14 000 lietotājiem – vietnes "Spoki.lv" apmeklējums (282 000), bet par 12 000 lietotāju pieaugusi ziņu portāla "Apollo.lv" auditorija, salīdzinot ar datiem par janvāri (517 000 lietotāju).

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp Top 20 vietnēm, tāpat kā kopējās statistikas topā, uzrādījis portāls "Nra.lv", ko apmeklējuši par 89 000 mazāk lietotāju nekā janvārī (439 000), par 61 000 sarukusi vietnes "LA.lv" auditorija, salīdzinot ar janvāri (520 000), bet par 52 000 lietotājiem mazāk februārī sasniedzis portāls "Press.lv" (173 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm).

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti