Valmieras un Vidzemes šosejas remontdarbu posmu izbraukšanai jāplāno stunda

Patlaban lielākie satiksmes ierobežojumi noteikti uz Valmieras šosejas (A3) posmā no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi, kā arī uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei, informēja VSIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC). Šajos remontdarbu posmos vadītājiem jārēķinās ar palēninātu satiksmi.

LVC norādīja, ka lielākais skaits remontdarbu šobrīd notiek uz valsts vietējiem autoceļiem, kopumā 22 posmos. Darbi norit arī 14 reģionālo autoceļu un astoņos galveno ceļu posmos, kā arī uz 13 tiltiem uz pārvadiem.

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem: 

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no Sēnītes līdz Siguldai satiksmei atvērtas abas brauktuves katrā virzienā.  Ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei septiņi luksoforu posmi un apbraucamais ceļš posmā Drabeši–Vaive. Slēgta nobrauktuve uz Cēsīm (P20). Satiksme notiek pa esošo pārvadu. Ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais laiks remontposma šķērsošanas – stunda; 
  • uz Valmieras šosejas (A3) no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi (V280) četri luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas 50 minūtes.

 Lielākie ierobežojumi uz valsts reģionālajiem autoceļiem: 

  • autoceļa Pļaviņas–Madona–Gulbene (P37) posmā no Madonas līdz Dzelzavai līdz četriem luksoforu posmiem, ātruma ierobežojums 30, 50 un 70 km/h. Paredzamais posma šķērsošanas laiks 50 minūtes;
  • uz autoceļa Rīga–Ērgļi (P4) no Rīgas apvedceļa (A4) līdz pagriezienam uz Tīnūžiem divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais posma šķērsošanas laiks līdz 40 minūtēm;
  • uz autoceļa Valmiera–Rūjiena–Igaunijas robeža (Unguriņi) (P17) no Valmieras līdz Rencēniem viens pagaidu luksofora posms un piecos posmos reverso kustību organizē ar priekšrocības zīmēm, ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h. Paredzamais posma šķērsošanas laiks 40 minūtes;
  • autoceļa Umurga–Cēsis–Līvi (P14) posmā no Stalbes līdz Cēsīm satiksmi sešos posmos regulē ar luksoforiem. Ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 50 minūtes;
  • autoceļa Talsi–Upesgrīva (P127) posmā no Upesgrīvas līdz Laidzei ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 45 minūtes;
  • autoceļa Aizkraukle–Jēkabpils (P76) posmā no Seces līdz Daugavas stacijai divi luksoforu posms un vienā posmā satiksmes regulētājs, ātruma ierobežojums 50 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 30 minūtes;
  • uz autoceļa Valka–Vireši (P23) slēgta satiksme pār Gaujas tilta un Gaujas attekas tiltu, apbraukšana pa autoceļu Valka–Smiltene (P24), ceļā jāplāno līdz 25 minūtēm;
  • uz autoceļa Madona–Varakļāni (P84) no Aiztiltes līdz Varakļāniem viens luksoforu posms. Ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz autoceļa Tukums–Auce–Lietuvas robeža (P104) no Zebrenes līdz Aucei divos posmos satiksmes regulētāji vai luksofori. Ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais šķērsošanas laiks līdz 20 minūtēm.

Aktuālie būvdarbu posmi un satiksmes ierobežojumi atrodami remontdarbu kartē LVC mājaslapā www.lvceli.lv.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti