Ķīnas interneta tirdzniecība kompāniju pārstāvji norādīja, ka Covid-19 pandēmijas un tās izraisīto ekonomisko problēmu dēļ patērētāji ir kļuvuši racionālāki. Lielāks pieprasījums bija pēc veselību un labsajūtu veicinošiem produktiem, kā arī pārtikas, tai skaitā svaigiem dārzeņiem.
Iedzīvotāji lielāku uzmanību pievērš preču kvalitātei un bieži izvēlas importa preces.
Mediji arī atgādina, ka 11. novembris par tā dēvēto vientuļo cilvēku iepirkšanās dienu tika izvēlēts pirms desmit gadiem, jo cipars 1 simbolizē vientulību. Cilvēkiem, iepērkoties internetā, tiek piedāvātas lielas atlaides, un patlaban šo iespēju izmanto liela daļa Ķīnas iedzīvotāju.
Ķīnā iedzīvotāji ļoti bieži šajā dienā arī rīko kāzas.