Par mātes kompānijas maiņu paziņots ikgadējā "Facebook" attīstītāju konferencē. Saskaņā ar oficiālo versiju jaunais nosaukums labāk atbildīs kompānijas pašreizējai darbībai. Kompānija izvērš savu darbību ārpus sociālajiem tīkliem tādās jomās kā virtuālā realitāte.
Uzņēmums nākotnē organizēs darbu divos segmentos. Pirmkārt tiks attīstītas "Facebook", "Instagram", "WhatsApp" un citas lietotnes, kuru nosaukumi un logotipi nemainīsies. Otrais virziens būs nākotnes digitālo platformu izstrāde. Tomēr nemainīga paliks kompānijas misija - arī turpmāk pulcēt kopā cilvēkus.
Tikmēr daudzi eksperti nosaukuma maiņu saista ar uzņēmuma mēģinājumu norobežoties no dažādiem ar "Facebook" saistītiem skandāliem. Piemēram, nesen nopludinātos dokumentos atklājies, ka uzņēmums ignorējis iekšējos ziņojumus un brīdinājumus par kaitējumu, ko tā sociālie tīkli nodara un vairo pasaulē.