Pusdiena

Sīrijas valdības spēki apsūdzēti par hlora gāzes izmantošanu uzbrukumā otrdien Alepo

Pusdiena

Pusdiena 08.09.2016

Daugavpils kļūs par Latvijas dzelceļa modernizācijas „citadeli”

Daugavpilī sāk pilna cikla dīzeļlokomotīvju remontu

Daugavpils "LDz Ritošā sastāva servisa" iecirknī sākas VAS "Latvijas Dzelzceļa" pilna cikla dīzeļlokomotīvju remonts. Pirmo lokomotīvi, kas būtiski palielinās tās jaudu, Daugavpilī plānots modernizēt jau šī gada laikā, bet ar nākamo gadu Daugavpilī uzsāks arī NATO platformu būvniecību.

SIA "LDz Ritošā sastāva serviss" valdes priekšsēdētājs Edgars Abrams stāsta, ka lokomotīvju remonta centrā pirmā modernizācijai piegādāta "Latvijas Dzelzceļa" lokomotīve.

Līdz šim lokomotīvju remonts notika sadarbībā ar Rīgas iecirkni, taču tieši tagad Daugavpilī notiks dīzeļlokomotīvju remonta pilns cikls, apliecina ražošanas direktors Sergejs Kopačovs. Viņš uzskata, ka līdz gada beigām varētu pilnībā pabeigt pirmo lokomotīvi.

Līdz 2019.gada februārim plānots modernizēt 14 šāda tipa dīzeļlokomotīves. Tās ir novecojušas, prasa jaunu kvalitāti un jaudu, un to arī modernizācijā iecerēts īstenot.

“Pirmā lokomotīve jau ir modernizēta. Tā šobrīd ir sertificēšanā un, es domāju, ka oktobra beigās lokomotīve strādās mūsu dzelzceļu tīklos,” apliecināja Kopačovs.

Maģistrālo lokomotīvju "2M62U" modernizācija ļaus būtiski palielināt vilces jaudu, pārvadāt smagākus vilciena sastāvus, samazināt remontu un tehnisko apkopju skaitu, kā arī iegūt modernas, videi draudzīgas lokomotīves.

Uz Daugavpils lokomotīvju remonta centru tiek liktas vēl lielākas cerības, proti, "Latvijas Dzelzceļš” tur plāno īstenot arī uz aizsardzības sfēru saistītus plānus, uzsver Abrams, sakot:

"Daugavpils būs kā citadele jaunajam modernizētajam projektam, nākamgad arī būvēsim NATO platformas. Tā kā Daugavpils joprojām ir un būs tehnoloģiskais centrs Latvijā.”

Daugavpils potenciāls esot gan esošie kadri, gan topošie speciālisti, kas te tiek gatavoti pilsētas skolās, uzsver Daugavpils domes priekšsēdētājs Jānis Lāčplēsis. To kā iespēju profesionālajai izaugsmei novērtē arī jau šobrīd uzņēmumā piesaistītie praktikanti.

Patlaban uzņēmums "Latvijas Dzelzceļš" valstī nodarbina ap 11 400 strādājošos. Darba jaudas palielināšana tieši Daugavpilī, kur patlaban "Ritošā sastāva serviss" iecirknī nodarbināti ap 100 strādnieku nenozīmē, ka zaudēs Rīgas iecirknis, jo notiek gan darbinieku rotācija, gan tiek piesaistīti jauni darbinieki, apliecina uzņēmums. Šis projekts viennozīmīgi došot pienesumu tieši Latgales reģionam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt