Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 2,7%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 3,4%, autodegvielas – samazinājās par 1,2%.
Salīdzinot ar 2022. gada augustu, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 14,4%),
mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 7,5%) un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 4,8%). Apgrozījuma kritums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 36,2%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 9,7%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 6,9%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, samazinājās par 0,5%.
2023. gada augustā, salīdzinot ar jūliju, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums samazinājās par 0,4%. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 0,5%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 1%, autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 0,6%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 6,8%),
informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 6,4%) un mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 2,2%). Vislielākais apgrozījuma kritums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 5,5%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 4,7%) un mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 3,5%).
2023. gada augustā, salīdzinot ar jūliju, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, pieauga par 2,4%.