Latvijas Pasta vadītāja: Šobrīd nav iespējams samazināt pakalpojumu tarifus

Latvijas Pasts šobrīd nesaredz iespēju samazināt pakalpojumu tarifus, bet rasta iespēja tos saglabāt esošajā līmenī arī 2024. gadā, intervijā Latvijas Radio pastāstīja uzņēmuma vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Krauze-Čebotare, kura Latvijas Pasta vadītājas amatā stājās šī gada augustā, pastāstīja, ka uzņēmumā ir daudz mājasdarbu, kas jāizpilda, tostarp jāsakārto iekšējā struktūra. "Pastam jāspēj sabalansēt iespēja piegādāt vēstules un abonēto presi par saprātīgu cenu, vienlaikus rodot iespēju palielināt algas darbiniekiem," sacīja Krauze-Čebotare.

Viņa norādīja, ka uzņēmums šobrīd neredz iespēju samazināt pakalpojumu tarifus, bet ir rasta iespēja tos saglabāt esošajā līmenī arī 2024. gadā. Vienlaikus pastāv jautājums, kas ar tarifiem notiks 2025. gadā.

Krauze-Čebotare atzina, ka klientu aktivitāte pasta nodaļās krītas, tāpēc uzņēmumā izvērtē, kuras pasta nodaļas pelna pietiekoši, lai tās saglabātu, un kurās pāriet uz pasta pakalpojumu sniegšanu dzīvesvietā. Viens no veidiem, kā Latvijas Pasts cenšas palielināt peļņu un izvairīties no nodaļu slēgšanas, ir arī pakomāti, skaidroja Krauze-Čebotare, tāpēc Latvijas Pasts sācis darbību arī pakomātu lauciņā.

Latvijas Pasta vadītāja norādīja, ka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) ir izstrādājusi skaidras vadlīnijas, cik un kur pasta nodaļām Latvijā ir jāatrodas, un Latvijas Pasts šajā ziņā pat nodrošinot lielāku pasta nodaļu skaitu, nekā prasīts.

Vienlaikus Krauze-Čebotare pastāstīja, ka ar nolūku samazināt izmaksas

Latvijas Pasts rosinājis preses izdevējiem vienoties par konkrētām dienām, kurās tiek piegādāta abonētā prese.

Latvijas Preses izdevēju asociācijas valdes priekšēdētāja vietnieks Guntars Līcis intervijā Latvijas Radio šo priekšlikumu ne atbalstīja, ne noraidīja, sakot, ka piedāvājums ir jāizdiskutē ar nozares pārstāvjiem, bet, ja kaut kas tiks mainīts, pirms tam par to jāinformē arī preses izdevumu lasītāji, "lai nebūtu pārsteigumu". "Preses lietošana ir cilvēkiem ieraduma lieta. Viņi ir pieraduši saņemt preses izdevumu attiecīgajās dienās," sacīja Līcis.

Līcis pauda viedokli, ka Latvijas Pastam būtu jāpalīdz tiem cilvēkiem, kuri pieraduši saņemt drukātos medijus, tāpēc Latvijas Pastam kā Valsts akciju sabiedrībai būtu jāuzņemas arī sociāla funkcija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti