Instalācija ir septiņus metrus augsta, un tās virsotnē uzstādīts ventilators, tādā veidā simbolizējot grēku atlaišanu un iespēju izglābties. "Kalncele" to arī ļauj sasniegt ikvienam apmeklētājam, izsūdzot savus grēkus ar mobilā telefona starpniecību.
„Interaktivitāte izpaužas tā, ka atnācējam ir iespēja nodot savu ziņojumu un rezultātā, nododot šo savu veltījumu, abi autori nodos ļoti skaistu skaņdarbu cilvēkam, kas ir uzticējies mākslas objekta būtībai (..) Tā ir uzdrošināšanās no skatītāja puses," saka projekta „Mans Doms" vadītājs Gatis Vectirāns.
Var pienākt pie "Kanceles" pavisam tuvu, pacelt seju pret debesīm un ieslīgt nomierinošā meditācijā, sekojot ventilatora nesteidzīgajai, bet monotonajai kustībai. Atskanot Ģirta Biša sakomponētam vokālam skaņdarbam, kur latīņu valodā tiek izdziedātas rindas no Mateja evaņģēlija 6. nodaļas, ir iespējams sirdsmiers.
Latviešu mākslinieks Kristaps Ģelzis (1962) ir strādājis dažādos mākslas medijos, tādos kā grafika, videoinstalācija, instalācija, tēlniecība, vides māksla, digitāldruka, zīmējums, akvarelis, ilustrējis grāmatas, veidojis scenogrāfijas un iekārtojis izstādes. 2011. gadā pārstāvējis Latviju 54. Venēcijas mākslas biennālē, izrādot īpašā apgaismojumā luminiscējošus akvareļus. Pēdējos divus gadus autortehnikā rada plastikāta gleznas, kuras savai prestižajai kolekcijai iegādājies arī itāļu uzņēmējs un kolekcionārs Lučiano Benetons. Ar komponistu Ģirtu Bišu (1967) Kristaps Ģelzis ir sadarbojies jau iepriekš – Cēsu mākslas festivāla 2012 izstādei "Eksperiments un izcilība" Cēsu alus brūzī tapa kopdarbs "Veidenbaums".