"Noplūde ir neliela un lēna, tādēļ degviela, sasniedzot ūdens virsmu, sadalās un izšķīst viļņu un saules gaismas ietekmē," informēja Klimata ministrijas Jūras vides nodaļas padomnieks Kaspars Andersons, piebilstot, ka uz ūdens redzamas nelielas izšķīdušas degvielas pēdas.
Kā stāstīja Andersons, tiek pieļauts, ka nogrimšanas laikā kuģī bija apmēram 780 tonnas degvielas, no kuras daļa izplūda nogrimšanas brīdī. Vraks ir salīdzinoši labi saglabājies, tādēļ tiek uzskatīts, ka lielākā daļa degvielas atrodas kuģa vrakā.
Amatpersonas seko līdzi noplūdes tempam un iespējamiem riskiem.
Britu karakuģis "Cassandra" nogrima 1918. gada decembrī pēc mīnas eksplozijas netālu no Sāremā salas.
Līdz šim pie Igaunijas krastiem atklāti 54 potenciāli videi bīstami kuģu vraki. Detalizētāka izpēte veikta par 13 no tiem.